Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Logów, Tryb Awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, nawiązując do tematu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/347727-nagle-traci-moc-19-tdi/page-2

Przede wszystkich chciałem zaznaczyć że robiłem to pierwszy raz w życiu i nie wiem czy

poniżej przedstawiam logi Statyczne i Dynamiczne, proszę o Analizę:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 019 AN
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1063
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06325
2 Znalezione:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent

000 BS: http://vaglog.pl/log_252809.html

003 BS: http://vaglog.pl/log_252810.html

004 BS: http://vaglog.pl/log_252811.html

011 BS: http://vaglog.pl/log_252812.html

Następne:

003 Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252815.html

011: Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252814.html

z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Warson
Opublikowano

Masz turbo ze zmienna geometria wiec prawie napewno awaryjny jest przez zabrudzone kierownice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...