Warson Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Witam, nawiązując do tematu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/347727-nagle-traci-moc-19-tdi/page-2 Przede wszystkich chciałem zaznaczyć że robiłem to pierwszy raz w życiu i nie wiem czy poniżej przedstawiam logi Statyczne i Dynamiczne, proszę o Analizę: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1063 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Znalezione: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 000 BS: http://vaglog.pl/log_252809.html 003 BS: http://vaglog.pl/log_252810.html 004 BS: http://vaglog.pl/log_252811.html 011 BS: http://vaglog.pl/log_252812.html Następne: 003 Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252815.html 011: Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252814.html z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 2 Marca 2016 przez Warson
lukaszooo Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Masz turbo ze zmienna geometria wiec prawie napewno awaryjny jest przez zabrudzone kierownice.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się