Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wnioski po sprawdzeniu ładowania turbiny AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Dzisiaj potestowałem moją 1.8t AEB, konkretnie sprawdzałem ładowanie turbiny. Zrobiłem sobie przyrząd pomiarowy. Konkretnie, nanometr wyskalowany do 1 bar podłączyłem przewodem o średnicy 8mm do przewodu 6 mm za pomocą redukcji. Prewód 6 mm podłączyłem w trójnik i jedną koncówkę do wejścia na przewód DV do kolektora dolotowego, a drugą konówką wpięłem w przewód DV. Później się przejechałem i wniosek. Jak odpalę autko to wskazówka wskazuję 0. Podczas delikatnego ruszania, tak na spokojnie, do ok 3000 obr jest 0 później ok 0.2-0.3. Gdy ruszam adresywnie (pedał w podłodze), w przedziale od 800 obr do 1500 obr nic się nie dzieje. W przedziale od 1500 do 2500 turbina ładuje 0.3 i rośnie płynnie do 0.4. Po przekroczeniu 3500 obr nanometr wskazywał 4.5 do 5.0, jednak nie zawsze. Na wyższych biegach wskazówka zatrzymywała się na 0.45 i nie drgnęła w górę pomimo wzrostu obrotów. Na niższych biegach tj. 1 2 3 po przekroczeniu 3500 wskazówka potrai zawędrować nawet pod 0.6 bar. Jednak też nie zawsze, raz jakby się zacinała przy 0.4 a raz idzie ponad 0.5. Co ciekawe to powyżej 3500 obr. wskazówka bardziej skacze w bardzo szybkim tempie. Czuć w dłoniach nawet drgania nanometru, nie wiem czy to wina słabego sprzętu czy coś siedzi w aucie. Ogólnie wniosek to dziwnie to wszystko wygląda. Według mnie raczej jeśli chodzi o łądowanie to cisnienie powinno być powtarzalne Jeśli chodzi o podzespoły to DV wymienione i przewody też. Nie wiem jak intercooler ale nie jest zabrudzony olejem. To tyle. Co wy o tym sądzicie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...