Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo mocne wibracje we wnętrzu


emil.wasiak.7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post więc jeśli robię coś źle, to proszę o pouczenie;)

Mój problem to dosyć mocne wibracje odczuwalne na karoserii samochodu.

Drgania czuć na kierownicy, drążku zmiany biegów jak i samej desce rozdzielczej. Dzieje się to na niskich obrotach, na każdym biegu, na wyciśniętym jak i puszczonym sprzęgle.

Wymienię wszystkie nietypowe rzeczy jakie ostatnio zauważyłem:

-Po odpaleniu samochodu w każdej temperaturze pojawia się przez chwilę biały dym w rurze wydechowej

-po dodawaniu/puszczeniu gazu na biegu czuć takie jakby delikatne szarpnięcie( szczególnie na pierwszych trzech biegach)

-dosyć twarda praca silnika

-jakich czas temu zamigotała kontrolka świec żarowych

Biegi wchodzą delikatnie, sprzęgło wydaje się działać dobrze..

Z tego co czytałem to może być dwumasa, kąt wytrysku? lub poduchy ale proszę o pomoc w ewentualnej dokładniejszej diagnozie właśnie was ponieważ potraficie to zrobić opierając się na swoich doświadczeniach . Nie stać mnie na to żeby wymienić wszystko na raz lub po kolei jak to bywa u mechanika.. na "chybił trafił"

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poduchy wymęczone to i plecionka też do wymiany... prędzej czy później zawsze wychodzi jedno i drugie.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod silnika to AHH.. jeśli o to chodzi:)

Okej, w przyszłym tygodniu zabiorę się za poduchy silnika. A poduszka pod skrzynią, podobno takowa też jest? Najdziwniejsze jest to, że jak dodam na biegu gazu, lub go odejme to czuć takie opóźnienie przed reakcją i jakby silnik lub skrzynia lekoo sie przemieszczał/ ała i dopiero po tym czuć efekt dodania lub odjęcia gazu.

Polecacie jakiś producentów tych poduch/plecionki? Kupować w rozsądnej cenie czy nie zwracać na nią uwagi?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej masz juz mocno zużyte poduszki (pozrywane). Sprawdz jeszcze z przodu auta odbojnik odpowiedzialny za utrzymywanie silnika w pionie - w sumie od tego mozesz zacząc.

W warsztatach utarło się, że lemforder to górna półka, moim zdaniem nie do końca. Na samych poduchach widnieje tylko ślad po jakimś logo (celowo wytarty) więc Lemforder pewnie kupuje je skądś i firmuje swoim kartonikiem. Ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Problem jest taki, że w większości sklepów to jest najwyższa półka. Wiem, że SWAG robi dobre poduchy, ale to raczej tylko internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, musi być na miejscu i mieć cala gumę.


A właśnie co do plecionki to nie kupuj najtańszej jeżlei nie chcesz jej zmieniać co rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduchy lemfordera i innych producentów np. Febi to zamienniki

Ori poduchy to Avon, dostępne tylko w aso - cena za sztuke to minimum 340zł.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, w następnym tygodniu biorę się do roboty. Dam wam znać jak poszło i czy pomogło.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Witajcie ponownie. Jak przystało na szczęściarza, przy wymianie coś popsułem.

Założyłem obydwie poduszki Avon-wibracje zmniejszyły się, przy gaszeniu nie szarpie, fajnie, ale dalej czuć wibracje na kierownicy i lewarku. Przy okazji poluzowałem śruby od kata no i przy ruszaniu nim wyszło , że plecionka jest elastyczna, i to bardzo(może za bardzo)?

Ale do rzeczy, przy podnoszeniu silnika coś delikatnie pękło i usłyszałem schodzące powietrze, przez jakieś 10 sekund, nie było to bardzo duże ciśnienie. Na jeździe probnej dodaje gazu, patrzę, a samochód nie chce przyspieszać, czuć takie jakby hamowanie po osiągnięciu około 1200 obrotów.. co to może być?:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a nie wyczułeś różnicy przy hamowaniu>>?? trzeba było kupić poduchy febi albo lemfolder to wibracje by pewnie całkowicie ustały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, coś nie tak jest z przyspieszaniem, rozpedza się dobrze do około 1200 obrotów, potem dostaje jakiegoś oporu. A co do tych poduch to nie wiem co masz na myśli, według Ciebie na zamiennikach byłoby lepiej niż na orginalnych? Zmienię jeszcze plecionkę i poduszki pod skrzynią, ale to już na lemfordera, i zobaczę czy coś się zmieni w temacie drgań..

Edytowane przez emil.wasiak.7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miklaas chyba nie wie co mowi... Avon to ori a nie jakies febi czy corteco w opakowaniach lema. Obczaj czy cos od servo nie peklo. Moze slyszles podcisnienie zniego i stad cos nie tak z hamulcami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kupię poduszki pod skrzynie, są dwie inne tak? Jedna z nich daje się poruszać z łatwością.

Co do tego zamulenia, spadł wąż od podciśnienia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kupię poduszki pod skrzynie, są dwie inne tak? Jedna z nich daje się poruszać z łatwością.

Co do tego zamulenia, spadł wąż od podciśnienia..

Właśnie u znajomka były podobne objawy i wymienił wtedy tylko tą pod skrzynią i drgania w środku ustały. Mechanikiem nie jestem, ale poduszka skrzyni biegów jest chyba tylko jedna?

Edytowane przez luciferion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...