Daniel131 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Witajcie Strzelił mi wąż ciśnieniowy od wspomagania ukł. kierowniczego. Zanim się zorientowałem, że pod samochodem jest plama oleju to samochód jeszcze chwilę pracował. Mechanik wymienił wąż oraz zalał płynem układ. I tutaj zaczynają się schody. Na wolnych obrotach nie mam wspomagania. Doczytałem, że ukł. może być zapowietrzony a więc go odpowietrzyłem (na zapalonym silniku kręcąc kierownicą do oporu w lewo i prawo). Pomogło na jakieś 10km jazdy. Problem powrócił. Spróbowałem raz jeszcze tego zabiegu. Znów pomogło na niewielki odcinek trasy i problem znów powraca. Co może być nie tak? Gdzie szukać przyczyny?
tomekrst Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Cześć, być może pompa uległa uszkodzeniu w czasie gdy pracowała ze zbyt niskim poziomem płynu. Na pewno od sprawdzenia pompy bym zaczął. Wydaje jakieś dźwięki ?
Daniel131 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Problemem okazała się pompa. Po wymianie na nową wszystko ładnie gra. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się