damian19886 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Witam. Jak auto po stoi po nocy to na zimnym ciezko odpala dopiero za 3 lub 4 obrotem silnika. Wydaje mi sie ze to moze byc wina rozrusznika bo ciezko kreci choc akumulator mam dobry. Jak moge sprawdzic obroty rozrusznika vcds? i czy paliwo sie nie cofa? synchronizacje mam na - 1,5 na cieplym normalnie odpala. Edytowane 6 Marca 2016 przez damian19886
damian19886 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Swiece sa nowe bo byla 1 spalona i byl blad a teraz juz nie ma wiec to odpada.
Aby13 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 a dostaja prad ?to ze sa sprawne nie znaczy ze sa zalaczane ..
damian19886 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Raczej dostaja skoro na vcds nie ma bledow. Swiece zalaczaja sie od 5 stopni. Nawet jak jest wiecej niz 5 st po postoju ciezko kreci najlepiej musialbym nagrac.
SotoM Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Albo coś z układem paliwowym -nieszczelności Bądź coś z wtryskarkami... Albo problem z akumulatorem-noe wystarczający prąd rozruchowy lub coś z rozrusznikiem Jeśli silnik zdrowy-cisnienia w cylindrach wysokie to powinien zapalić bez problemu nie czekając aż zgaśnie spirala... Ostatnio wyciągnąłem wtryski z BRD/blb Gdzie wtrysk zamocowany jest 2ma śrubami co wyklucza bujne się wtryskow i wybieranie oringow jak w 8V -ale wystarczy że ktoś bez wiedzy włosy wtryski i z brakiem wiedzy je podokreca potrafi wtryski siedzieć pod ukosem co powoduje że wtrysk bardziej dolega do ścianki z 1str niż z drugiej i Oringi się wycierają co moze spowodować podobna nieszczelności jak w 8V... W cowatpie że bu to było u ciebie... Jedz gdzieś do warsztatu lub sklepu z akumulatorami tam mają tzw obciazeniowke i zjadają ci ten akumulator Czy jest sprawny to że miernik się podłączyć to pikus że pokaże np 12,10V - tak miałem między innymi u siebie auto ledwo zapaliła.a teraz pale odrazu jak benzyniaki nie patrzę na spirale.
damian19886 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Jak bede w PL to podjade niech zobacza w sumie nie wiem ile aku ma Ah ale jest jakis duzy jak na 2.0tdi w 1.9tdi mialem mniejszy i dawal rade palil jak trzeba. SotoM ktore weze nalezy zacisnac np na noc by paliwo sie nie coflo? np jak wroce z trasy i za 4,5 h przyjde odpalic to na dyk pali ale jak postoi juz dluzej to musi krecic. Silnik raczej zdrowy bo na hamowni dynomet pokazal 151ps. Aha a ten myk z czujnikiem tempertury to co on daje i gdzie sie znajduje? Edytowane 7 Marca 2016 przez damian19886
Aby13 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Raczej dostaja skoro na vcds nie ma bledow. Swiece zalaczaja sie od 5 stopni. Nawet jak jest wiecej niz 5 st po postoju ciezko kreci najlepiej musialbym nagrac. raczej to nie napewno ... vcds to nie wszystko .mam oryginała i wiem ze nie pokazuje wielu rzeczy ,ale nie bede sie kłócic ... skoro nie pokazuje bledów to pewnie wszystko ok tylko focha strzelil
SotoM Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Przy filtrze paliwa - zasilanie o powrót Czujnik temp.jak odpowiesz to sterownik zacznie inaczej dawkowac paliwo
damian19886 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Dzisiaj przy mrozie - 1,5 C kontrolka od swiec zaswiecila sie i zaraz zgasla czy nie powinna sie dluzej swiecic? jak dlugo powinna sie swiecic? czy jak odepne czujnik temperatury to swiece powinny dluzej grzac?
Wihajster Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Dzisiaj przy mrozie - 1,5 C kontrolka od swiec zaswiecila sie i zaraz zgasla tak ma byc czy jak odepne czujnik temperatury to swiece powinny dluzej grzac? tak bedzie dluzej
damian19886 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 To od jakiej temp ponizej 0 kontrolka bedzie dluzej swiecic i swiece beda grzac dluzej?
Sonix Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Kolego damian 19886, doszedłeś już co z tymi świecami? Mam podobny problem, kontrolka grzania świec zaświeca się na jakąś sekundę i gaśnie. Mój po 4 godzinach postoju ma problem z odpaleniem mimo, że na dworze jest +6. Być może faktycznie to coś z układem paliwowym. Daj znać czy rozwiązałeś problem u siebie Pozdrawiam. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Sonix
damian19886 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Swiece mam nowe. Teraz na dworze cieplej sie zrobilo to lepiej pali ale czasami ma tak ze musze ciut dluzej krecic by odpalic niestety nic z tym nie zrobilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się