Skocz do zawartości
IGNOROWANY

swap z 2.0 alt na 1.8t


Damiande111

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników?

Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca?

bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta.

mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam

Edytowane przez Damiande111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap jak to swap, potrzebujesz silnik, kompa, wiązkę, nie wiadomo jak ze skrzynią, wydechem, chłodnicami. Kasa nigdy się nie zwróci. Lepiej sprzedać i kupić 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników?

Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca?

bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta.

mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam

Ja robiłem.

Kasa się nie wróci, ale radość z jazdy i przesiadka z alt na 1.8 t bezcenne. Potrzebny silnik z osprzętem,wiązka i komp. Chłodnica zostaje stara,sprzegło i skrzynia też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tym silnikiem 2,0 jest nie tak ?

Kupiłem żonie w kwietniu 15r. A4 01r. sprowadzone z Holandii zrobione już 25tys.km. i nic się nie dzieje teraz myślę nad założeniem LPG


Dodam że przebieg auta 180tys.km.udokumentowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


2.0 ALT bierze olej i to w sporych ilosciach
jedne więcej piją inne mniej ale piją taka ich wada. Inna to taka że trochę słabawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś nie przeszkadzają czasami (duże) dolewki to ten silnik nie jest taki zły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gazu dobry. I olej zawsze świeży :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gazu dobry. I olej zawsze świeży :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Nie trzeba wymieniać nawet :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest inny i nie bierze od wymiany do wymiany 0.5litra co 10tys.km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników?

Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca?

bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta.

mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam

Ja robiłem.

Kasa się nie wróci, ale radość z jazdy i przesiadka z alt na 1.8 t bezcenne. Potrzebny silnik z osprzętem,wiązka i komp. Chłodnica zostaje stara,sprzegło i skrzynia też.

Alt to tragedia.

Olej, moc, i dźwięk tego silnika. Chyba najgorszy silnik audi po 2,5 tdi. A olej macie racje. Zawsze jest świeży bo ciągle się dolewa :grin::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie najlepszy to 2,4 B a reszta to szroty,jeśli mój alt zacznie brać olej to swapuje na 2,4 V6 BDV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jest inny i nie bierze od wymiany do wymiany 0.5litra co 10tys.km.

Ale Ty masz klekota z tego co widzę .

Ja na 10 000 dolewam 300-500ml. Czyli na dobrą sprawę mógłbym nie dolewać. ☺

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...