Damiande111 0 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Siema. Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników? Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca? bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta. mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2016 przez Damiande111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Swap jak to swap, potrzebujesz silnik, kompa, wiązkę, nie wiadomo jak ze skrzynią, wydechem, chłodnicami. Kasa nigdy się nie zwróci. Lepiej sprzedać i kupić 1.8t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek 73 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Siema. Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników? Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca? bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta. mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam Ja robiłem. Kasa się nie wróci, ale radość z jazdy i przesiadka z alt na 1.8 t bezcenne. Potrzebny silnik z osprzętem,wiązka i komp. Chłodnica zostaje stara,sprzegło i skrzynia też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara4 0 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Co z tym silnikiem 2,0 jest nie tak ? Kupiłem żonie w kwietniu 15r. A4 01r. sprowadzone z Holandii zrobione już 25tys.km. i nic się nie dzieje teraz myślę nad założeniem LPG Dodam że przebieg auta 180tys.km.udokumentowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 2.0 ALT bierze olej i to w sporych ilosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 2.0 ALT bierze olej i to w sporych ilosciach jedne więcej piją inne mniej ale piją taka ich wada. Inna to taka że trochę słabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Jeśli komuś nie przeszkadzają czasami (duże) dolewki to ten silnik nie jest taki zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Do gazu dobry. I olej zawsze świeży Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Do gazu dobry. I olej zawsze świeży Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Nie trzeba wymieniać nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara4 0 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Mój jest inny i nie bierze od wymiany do wymiany 0.5litra co 10tys.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek 73 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Siema. Mam pytanko, robił ktoś może, zamiankę tych silników? Jaki byłby to koszt i czy w ogóle się to opłaca? bo nie wchodzi w grę przez najbliższe parę lat zmiana auta. mam dość tego silnika 2.0 dzięki za info pozdrawiam Ja robiłem. Kasa się nie wróci, ale radość z jazdy i przesiadka z alt na 1.8 t bezcenne. Potrzebny silnik z osprzętem,wiązka i komp. Chłodnica zostaje stara,sprzegło i skrzynia też. Alt to tragedia. Olej, moc, i dźwięk tego silnika. Chyba najgorszy silnik audi po 2,5 tdi. A olej macie racje. Zawsze jest świeży bo ciągle się dolewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 2.5 tdi jest jednak o wiele gorszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara4 0 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Według mnie najlepszy to 2,4 B a reszta to szroty,jeśli mój alt zacznie brać olej to swapuje na 2,4 V6 BDV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Mój jest inny i nie bierze od wymiany do wymiany 0.5litra co 10tys.km. Ale Ty masz klekota z tego co widzę . Ja na 10 000 dolewam 300-500ml. Czyli na dobrą sprawę mógłbym nie dolewać. ☺ Edytowane 12 Marca 2016 przez jacek70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara4 0 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Ten klekot ze zdjęcia dawno sprzedany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 No ale w profilu nadal jest .☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się