dzikasz 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam okazało się że mam zapchany kat. niestety mam dwie sondy lambda co zrobić HELP nie mogę wyciąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam okazało się że mam zapchany kat. niestety mam dwie sondy lambda co zrobić HELP nie mogę wyciąć albo pogodzisz się ze świecącą kontrolką check engine na desce rozdzielczej albo wydasz 1,5 tysia złotych na czipa na jakieś 195KM i 300Nm i wówczas wyłączą ci wskazania 2 sondy lambda. ja sugeruję to drugie rozwiazanie uderzaj do www.unitronic.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikasz 0 Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A CO SIĘ STANIE JAK WYTNĘ KATA CZY ZGŁUPIEJE EEKTRONIKA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A CO SIĘ STANIE JAK WYTNĘ KATA CZY ZGŁUPIEJE EEKTRONIKA? nic nie zgłupieje, wyskoczy ci tylko kontrolka check engine na zegarach, auto będzie jeździło bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikasz 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 dzięki wielkie będę działał dam znać czy osiągi się poprawią. [br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 19:17_________________________________________________wow jestem w szoku jak zapitala zrobili mi super, że z zewnątrz nikt się nie pozna jest oryginalna obudowa kata, trzeba sie przyjżeć aby zobaczyć spawy ale może jest minusik albo plusik jak kto woli, Turbo wyje jak w lancerze którym niedawno jeździłem:) no może jednak trosze ciszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 wow jestem w szoku jak zapitala Nareszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 dzięki wielkie będę działał dam znać czy osiągi się poprawią. [br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 19:17_________________________________________________wow jestem w szoku jak zapitala zrobili mi super, że z zewnątrz nikt się nie pozna jest oryginalna obudowa kata, trzeba sie przyjżeć aby zobaczyć spawy ale może jest minusik albo plusik jak kto woli, Turbo wyje jak w lancerze którym niedawno jeździłem:) no może jednak trosze ciszej jest juz kontrolka na desce rozdzielczej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikasz 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 przejechałem wczoraj jakieś 50 km i żadna kontrolka sie nie zapaliła, tymbardziej check. Kilka razy tylko system kontroli trakcji pry ryszaniu w łuku :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 przejechałem wczoraj jakieś 50 km i żadna kontrolka sie nie zapaliła, tymbardziej check. Kilka razy tylko system kontroli trakcji pry ryszaniu w łuku :> bądź przygotowany psychicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepalek 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 odświeże kotleta,jeśli chodzi o check engine to słyszałem o takim patencie,że spawając rurę zamiast kata i umieszczając w niej uchwyt dla 2giej sondy trzeba wspawać tulejkę taką,żeby końcówka sondy była około 7mm oddalona od światła(obrysu) rury przez którą będą przelatywać spaliny. Podobno działa. Przy modyfikacje koszt wzrośnie nieznacznie,a check może się już nie zapalić :> Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tito76 0 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Kontrolka sie zapali jesli cpu wykona trzy pomiary. kazdy pomiar konczy sie jesli temperatura silnika spadnie ponizej 40 C. Bez znaczenia czy przejedzie sie 200 km czy 20. Po takiej sesji Engine Managment swieci jasno i wyraznie Ale i tak wytne kata jesli mi ktos odpowie co z emisja spalin. A mianowicie "Czy sie zwieksza?" Dziekuje i pozdrawiam. [br]Dopisany: 28 Luty 2009, 12:24_________________________________________________No chyba,ze "przepalek" podal recepte na kontrolke silnika co chetnie sprawdze. Jak juz zastosuje sie do wskazowek to dam znac, chyba ze ktos juz tego probowal. Prosze w takim wypadku podzielic sie newsami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Podobno działa. Czasami działa...i było o tym już na forum nie raz i nie dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 dalej bez kontrolki na desce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian3d 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Nie chcąc nowego tematu zakładać. Czy jest możliwe że silnik po kapitalce, biorący dużo oleju na dotarciu jest w stanie po 3 tysiącach zapchać nowy kat. Kat to zamiennik noname. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się