endriu11987 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 Witam mam problem z odpalaniem auta Audi A4 2.6 150 PS , założoną mam instalacje gazową(sekwencja) czasem dzieje mi sie tak że raz na tydzień/2tygodnie auto nie chce mi odpalić tak jak by coś z elektryką,nieważne czy zimny czy nagrzany, lecz auto odpala po 5-10 minutach jak gdyby nigdy zawsze staram sie wypinać wpinać bezpieczniki z nadzieją ze to coś tam, nieraz musze je zepchnąć i mam takie wrażenie ze jak je popcham coś zaczyna z powrotem stykać i auto normalnie odpala. Lecz auto podczas jazdy nigdy mi nie zgasło samo z siebie. Dziś jadę podpiąć pod komputer do kolegi ale jeśli nic nie pokaże gdyż będzie normalnie palił to nie mam pojęcia za co mam sie zabrać, może ktoś miał taki przypadek?? Z góry dziękuje za pomoc.
razk Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 w mojej poprzedniej a4 takie byly pierwsze objawy problemow z immobilaizerem. z czasem zaczelo sie to nasilac i po jakims czasie prawie kazda chec odpalenia auta to ok5 min. "hechlania". poszukaj, jest o tym duzo na forum. tak bylo u mnie lecz moze byc to co innego
endriu11987 Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Opublikowano 25 Listopada 2008 Dziękuję ale niestety nie mogłem znaleźć podobnego przypadku z samochodem.[br]Dopisany: 25 Listopad 2008, 10:57_________________________________________________A sądzisz że gdybym zaczął jeździć na zapasowym kluczyku zmieniło by to coś??
Lukaszxxx Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 To nic nie da przecież kluczyki maja identyczny kod immobilizera...
endriu11987 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 no ale czy kod od immobilizera nie mógł sie jakoś zepsuć w kluczyku poprzez rzucanie nim albo w inny sposób??
Peterka Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam, kolego przerabiam ten sam problem, jest na forum instrukcja czyszczenia styków przy pętli indukcyjnej. W 90% pomaga ta metoda. Zawsze można spróbować, a wręcz trzeba dopasować na nowo Immo do ECU(instrukcja na forum). U mnie jest tak, że immo nie ma żadnych błędów, a zawsze wyskakuje sterownik silnika zablokowany. W takich przypadkach może być też awaria transpondera w kluczyku. Na prawdę może być klika przyczyn i trzeba eliminować jedną po drugiej. A jak ktoś nie ma nerwów na ciągłe grzebanie to immo off i po sprawie.
endriu11987 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 coś mi sie wydaje że pozbęde sie immo dziękuje za rady.
Michal750 Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 coś mi sie wydaje że pozbęde sie immo dziękuje za rady. Tylko jak pozbyc się immo? ktoś wie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się