Jump to content

Michal750

Pasjonat
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Michal750

  1. Drodzy. Temat wałkowany wielokrotnie, jednak nie znalazłem skutecznego, wystrczająco obszernego opisu, dlatego piszę nowy post. Głównie z myślą o pytających o ustawienie kół i wałków rozrządu, które jak wiemy nie mają znaków. Wszelkie rady które znalazłem dotyczą czym zaznaczyć punkciki na kołach i pasku. Ale co jesli musimy poluzować i zdjąć koła np. do wymiany uszczelnaiczy? Jak potem ustawić wałki i czy trzeba zdjąć pokrywę zaworów? Poniżej odpowiedzi z autopsji. Nie opisuję które obudowy i jakie elementy należy zdemontować zanim dokopiemy się do samego rozrządu bo to są czynności oczy
  2. Spryskiwacze reflektorów w A4 B5 z 1996 (przed lift) działały i przestały. na forum nie znalazłem nic konstruktywnego. Tymczasem temat widzę że wciąż żywy. 1 sprawdzenie pompki "na krótko" wszystko działa -> brak zasilania na pompę 2 sprawdzenie przekaźnika z układem opóźnienia i wyłączenia pompy "na krótko" zadziałało -> uszkodzony przekaźnik/sterownik pod tablicą rozdzielczą - dostępny po zdjęciu dolnej osłony (tej nad nogami kierowcy) dolna listwa, trzeci od lewej, przekaźnik/sterownik w kształcie wysokiego czarnego słupka, styki załączające spryskiwanie refletorów to skrajne
  3. z tyłu sześciokąt 14mm, z przodu 17mm. korek spustowy specjalny VW/Audi splin z otworem
  4. Kolego, przegub na wale jest taki sam jak na półosi wewnętrzny, średnica zewnetrzna 100mm wewnatrz 38 zębów. Przy tej robocie warto wymienić oba, przód i tył. do kupienia już od ok 60 zł/szt, również podporę (allegro ok 160 zł) jeśli krzyżak bedzie niepewny, warsztat od wałów wymieni Ci go za ok 100 zł, oraz wyważy za ok 50zł. W sumie wydatek jakieś 450 zł, ale wał jak nówka. Może warto byłoby robić "na raty, jednak w Quattro to również demontaz wydechu. Dość dużo pracy, i dlatego nie warto ryzykować poprawek. pzdr
  5. jest jak w każdym silniku A4 Drodzy koledzy w Audi A4 B5 w silnikach ABC NIE MA PRZEPŁYWOMIERZA. Jest czujnik podcisnienia i temperatury zasysanego powietrza. Pozdrawiam
  6. Ja bym spróbował VAGiem: moduł komfortu, kasowanie błędów, przywrócenie wartosci fabrycznych Kanał 0 wartość 0. pzdr. napisz czy sie udało?
  7. Kolego proponuję wymienić AKUMULATOR na wystarczjąco duży (min 60 Ah) i przepisać IMMO VAGiem. Pozdrawiam
  8. Kolego, jest sznsa że immo w B5 '96 roku jest osobno. Zamontowane pod dolną osłoną w okolicach nagrzewnicy (tak nad prawą łydką kierowcy). samo immo raczej nie wymaga szczególnej troski, raczej pętla indukcujna przy stacyjce(ten czarny pierścień). Ja wtyczkę przy pętli po prostu wyeliminowałem lutując na stałe do pierścienia przy pomocy ok 10 cm dodatkowego kabelka. Samo immo być moze niepotrzebnie, ale rozebrałem i przelutowalem na nowo luty od gniazda immo, zaś same piny przed zamontowaniem przemyłem spirytusem. dość ważne żeby wszelkie manewry rozpinająco zapinające elektronikę robić przy
  9. Oj, chyba kolega nie czyta uważnie. ECU zmienione.
  10. Może być czujnik temperatury w kolektorze ssącym. pzdr
  11. Marcinek Zdaje się że dawka rozruchowa o której wspominasz dotyczy silników diesela. szukam od jakiegoś czasu danych które należy sprawdzić / wpisać w poszczególne kanaly adaptacji silnika Oczywiście do tego konkretnego silnika i ecu chodzi (silnik) (adaptacja) kanał od 001 do .... Niestety nic nie znalazłem. Pozdrawiam
  12. Kolego, obawiam sę że ten błąd immo wynika z tego że długo kręcisz rozrusznikiem, bateria przysiada, petla słabo czyta czip w kluczyku i błąd gotowy. Gdyby to faktycznie było immo, nie uruchomiłbyś auta. Proponuję sprawdzić drogę paliwa: pompa raczej nie (choć nie wiadomo, zostaw na koniec) sprawdż czy przewód powrotny paliwa jest drożny, zdjąć za regulatorem cisnienia, odkręcić korek paliwa i dmuchnąć pompką aż w zbiorniku zabulgocze. koleny krok to sprawdź jakie ciśnienie utrzymuje regulator ciśnienia paliwa, powinno być ok 4 bar. Powodzenia [br]Dopisany: 26 Luty 2011, 21:39_______________
  13. Witam. Prośba o radę. Muszę wymienić ECU w ojej B5 motor ABC (2,6) z 1996 roku. Kupiłem ECU od 2,8 zdaje się AAH. Nr katalogowy i inne dane na naklejkach są identyczne, można spodziewać się że będzie "dziurka w dziurkę". Jednak zastanawia mnie jakie są różnice w np programie? Wiem że będę musiał zaadoptować do immo, ale czy tylko? Na co powinienem zwrócić uwagę, jakie kroki podjąć żeby prawdłowo zadziałało. Czy ktoś z forumowiczów robił taką wymianę? Jeszcze raz prośba o radę
  14. Czy Kolega qrek ogarnął temat? Ciekawi mnie kwestia komutera. Oznaczenia na komputerze 2,8 i 2,6 mają identyczne. Ja do B5 z motorem ABC (2,6) kupiłem komputer od 2,8 właśnie ze wzgledu na oznaczenia. Będę go wymieniał, ciekawi mnie jakie będą przygody? Na pewno adaptacja do immo, a co z resztą? Może u kolegi też jest komp od 2,8? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...