diesel1511 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Witam jestem swiezo po wymianie pompek w aso. 2.0tdi BRD 170km, wczesniej auto kopciło spaliny strasznie smierdziały nie dalo sie wytrzymac na postoju. Po wymianie myslalem ze problem ustanie jednak nadal przykapca oraz je czuć, do tego czasami auto buczy przy obrotach do 2tys oraz lubi przerywac. Czy mozliwoscia jest to ze poprzednie pompki zapchaly DPF'a? Ostatnio po ok 100km jazdy autostrada nic nie bylo czuc z wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 mozliwe ze dpf sie zaczyna wypalac. .. po za tym spaliny zawsze tu beda gryzace... chyba ze masz cos z ustawieniem rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 będę się powtarzał - logi do zrobienia!!! DPF jest zamontowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gentleman 0 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Dlaczego w BRD przy biegu wstecznym wydobywa sie z rur dym? Widac to nawet w szybie? Podobny jest widoczny przy butowaniu, egr moze byc podejrzanym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Może być. Miałem tak u siebie.po wymianie egra problem znikł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się