stryj16 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Witam. Mam problemz mocą w moim Passacie AFN, polega na tym że nie zbiera się tak jak powinien, do 2 tys obrotów nie czuć kopa, trzeba mocno wciskać gaz żeby przyspieszał. Dopiero około 2000-2200 czuć moc, ale i tak nie robi szału. Zmienna geometria działa, podmieniałem wtryski, przepywke, czujniki, w sobote wymieniłem nawet pompe wtryskową, nic nie dało skutku. Przede wszystki troche dużo pali bo prawie 7 litrów w jezdzie pozamiejskiej, a prędkośc maksymalna to zazwyczaj 160-170 więcej ma ciężko, chyba że z górki. Poniżej LOGi, nie wiem cz dobre ale może coś się uda odczytać dynamiczne:003,004,007 http://vaglog.pl/log_254064.html008,010 http://vaglog.pl/log_254071.html011,013,023 http://vaglog.pl/log_254058.html , http://vaglog.pl/log_254059.html statyczne000, 001, 002 http://vaglog.pl/log_254061.html004, 007, 013 http://vaglog.pl/log_254068.html015, 018, 023 http://vaglog.pl/log_254062.html000, 001, 003 http://vaglog.pl/log_254063.html///////////////////////////////000 http://vaglog.pl/log_254065.html003 http://vaglog.pl/log_254067.html004 http://vaglog.pl/log_254070.html011 http://vaglog.pl/log_254060.html Edytowane 13 Marca 2016 przez stryj16
magoo Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Doładowanie turbo OK - niewiele przeładowuje ale w normie. Kąt, dawka - w porządku. Czujniki temp wody,paliwa, powietrza - OK. Przepływka - tu jest problem - niezbyt dobrze mierzy, zrobiłbym test z diodą
magoo Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Tu masz opisane: http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/ Pedał gazu podczas logów też nie był do końca wciśnięty - nie blokował Ci go dywanik?
stryj16 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 A z tym gazem tak jest od zawsze, dywanik nie podszedł, trzeba mocniej wcisnąć żeby wskoczyło 100%, ale nawet wtedy auto nie jedzie jak trzeba. Przywiozłem przed chwilą inną przepływkę, podmieniłem, jest ciut lepiej, ale dalej to nie to. Czasami jak jest mocno zagrzany zastanawia mnie buczenie z dolotu. Może to jest jakiś trop! Dodam że rozrząd robiłem na fabryczne znaki
magoo Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Szkoda Twojego czasu na podkładanie używek - bez logów w ciemno szkoda wkładać kolejne przepływki. Podłóż diodę i zobacz - jak będzie OK - temat problemu z mocą rozwiązany. Skoro buczy z dolotu to może być (nie musi) wałek wytarty - częsta bolączka silników PD ale tu mało prawdopodobne by takie cyrki były w VP'ku.
stryj16 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 Kiedyś gdzies czytałem że ktoś miał podobne cyrki po zamontowaniu złych szklanek, ale nie jestem pewien że ktoś kiedyś grzebał w głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się