szper11 1 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 hamulce brembo ahahahahahahahah problem rozwiązany? Pozdrówki marcin Co masz na myśli Marcin? Miałeś jakieś przygody z brembo. Problem nie jest rozwiązany auto tak jeździ tylko sprawdzony zacisk i jarzmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Wiele lat temu brembo miało kilka wpadek, dlatego też nigdy tym specjalnie nie handlowaliśmy. Patrząc na tą tarczę widzę że chyba niewiele się poprawili a problem jest na pewno tak jak chłopaki Ci pisali po stronie pracy zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Prowadnice z jarzmie chodzą luźno? jak wygląda tarcz od wewnętrznej strony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Tak jak pisałem wcześniej już parę razy. Prowadnice pracują luźno, zacisk nie trzyma, tarcza od wewnątrz wygląda tak samo jak od zewnątrz czyli też kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 no to wymien tarcze i klocki i masz po problemie skoro reszta jest ok ja mam kpl ATE i tarcze i klocki po roku uzytkowania jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 ja mam kpl ATE i tarcze i klocki po roku uzytkowania jak nowe A kto robi tarcze dla Ate ze starych nocnikow i zeliwnych kaloryferòw ? Brembo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Al@n 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 ja często na używanych autach mam świeżo założone komplety ATE w Niemczech w serwisie i wygląda to jakoś sensowniej niż ATE kupione u nas w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nie zmyslaj, wszystko jest to ten sam szit, bez znaczenia po ktorej stronie Odry jest zakladane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Wracając do tematu. Tak wygląda wymieniona tarcza na Textara po ok 2000 km. Jak widać nie była to wina zacisku tylko szajsu o nazwie Brembo. https://zapodaj.net/ee28e7da7ce0a.jpg.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Czekam na zdjecie po 20 000 km, będzie to samo co z ostatnimi. To nie wina tarcz. Rozpiłuj jarzmo bo po tylu latach to założę się, że jest wybite i daj blaszki z golfa, plyn wymień i porządnie odpowietrz tylne zaciski, przy odpowietrzaniu zwróć uwagę ile płynu wypływa przy pompowaniu, czy nie masz wrażenia, że pomimo odkręcenia porządnie odpowietrznika wycieka go stosunkowo mało. Miałem podobnie u siebie i pomogła wymiana przewodów elastycznych, stare spęczniały i nie puszczały wystarczająco dużo płynu. Edytowane 24 Lipca 2016 przez spetsnaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się