Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4.2 V8 Rorzad Uwagi Sugestie. Foto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam tak wiec zabralem sie za rorzad w swoim audi bo juz slyszalem dziwne dzwieki, pukanie itd wrzucam pare fotek co i jak prosze o uwagi i sugestie odnosnie Stanu wariatorow itd co najlepiej wymienic a co zostawic .

Mam tez pytanie odnosnie tych solenoidow z kablami miedzy walkami jak sprawdzic ich poprawne dzialanie ?

12795512_1685759221674048_63305652363961


12718072_1685759215007382_31205326823204


12814647_1685759255007378_21275028946659


12809580_1685759268340710_60384733556320


12801385_1685839228332714_86471356980824


12804634_1685839251666045_82176543041740


12791007_1686526051597365_33620808989440


12795428_1687452694838034_74703876569750


12809601_1687452704838033_85431181747695


10363396_1687452784838025_79845306579890


12795468_1687749488141688_66629631289948


12799265_1687749494808354_33641502196066


12799365_1687749524808351_60770059137130


12814767_1687749541475016_56869662194147


12798923_1687749578141679_48359797136749


12801361_1687749581475012_67671930888718


Nadmienie ze mam warsztat w Uk, wiedzy i narzedzi tez troche, blokady juz zamowilem na ebayu, co do zlozenia rorzadu nie bede mial pewnie problemu bo juz robilem kupe lancuchow etc tylko wydaje mi sie ze popelnilem jeden blad i dosc wazny bo zdazylem rozebrac juz rorzad ale nie zaznaczylem ktory lancuch gdzie, oczywiscie caly komplet rorzad tzn lancuchy slizgi i napinacze kupie nowe z Aso czy ktos ma moze jakis spis albo etke ktory lancuch gdzie ma isc ? ew ilosc ogniw jak to policzyc ?

Opublikowano

Jak kupisz rozrząd w aso będziesz miał oznaczone który łańcuch gdzie idzie, ewentualnie poproś o napisanie na paczkach który gdzie ma iść, chyba że masz dojście do etki to sam sprawdzisz po numerach.

Opublikowano

Tak tez myślałem ale przez to ze rozebralem rorzad i trochę sie pospieszyłem nie mogę spać po nocach, bo rozrząd przyjdzie do mnie z Polski Bo tu w uk wynik za taki rorzad w granicy 1000£. Druga sprawa to proszę o ocenę wariatorow i Ew podpowiedz jak sprawdzić te solenoidy te miedzy zębatkami na walkach. Ogólnie auto podczas każdy straciło moc wywalił błąd: Bank 2 Camshaft A Retarded Setpoint not Reached i juz mie dało sie go wykasować tak wiec zabrałem sie za rozbiórkę i diagnozę wariatorow. Na moje oko wyglądają ok, jeden ślizg ten na zdjęciu był wysypany w mak. Czy to to było powodem przeskoczenia łańcucha czy Ew coś innego. Bo po błędzie domniemam ze rorzad sie przestawił

Opublikowano

Wariatory wyglądają ok ale zapytaj jeszcze niebieski708 on rozbierał wariatory, co do rozrządu miałeś jakiś luźny łańcuch? mi też się jeden ślizg rozpadł jak rozkręcałem ale rozrząd mi nie przeskoczył mimo luźnego środkowego łańcucha.

Opublikowano

Łańcuch był luźny po lewej stronie na ostatniej fotce widać a wydaje mi sie ze przeskoczył bo auto straciło moc No i tem błąd co wyżej napisałem. A jak sie sprawa ma do tych solenoidow miedzy walkami wiesz jak je sprawdzić ?

Opublikowano (edytowane)

Tych solenoidów nie sprawdzałem bo nic nie wskazywało na ich awarię, ale można je wymienić bez wyjmowania silnika. Co do fazatorów to jest wyżej filmik jak je sprawdzić, z wyglądu nie bardzo da się sprawdzić bo nawet delikatnie wytarty może już nie trzymać. Co do łańcuchów to sie nie martw bo ich w inne niż przeznaczone miejsce nie założysz ;-) te na głowice się różnią długością i jeden nie wejdzie na jedną z głowic ;-) będzie za krótki.

Edytowane przez niebieski708
Opublikowano

Sprawdziłem dziś fazatory w wolnej chwili, strzeliłem obydwa z powietrza i pod wpływem ciśnienia przestawiają sie wiec wydaje mi sie se jest dobrze, blokady juz zamówiłem na eBayu, teraz tylko uzbieram trochę kasy na rorzad i zaraz składam maszynę, oprócz tego jutro zamówię wszystkie uszczelki uszczeleczki itd żeby było wszystko na cycuś ;). Kolejne moje pytanie jest odnośnie kolektora ssącego, z przodu kolektora jest gruszka ciśnieniowa z plastikowa sztangą nie rozbierałem kolektora wiec domniemam ze steruje klapa lecz sztanga do której jest podłączona gruszka nie chodzi płynnie a raczej cieżko, czy zabierać sie za to tzn czyszczenie itd ? Czy po prostu kupić z bomby nowy kolektor ?

Zamówiłem te blokady, czy ktoś z nich korzystał sa dobre jakościowo ? http://m.ebay.co.uk/itm/TIMING-CAMSHAFT-LOCKING-ENGINE-TOOL-AUDI-V8-4-2-T40046-T40047-BBK-BAS-BHF-BAT-/291687741638?nav=SEARCH

Niebieski dasz do siebie na priv jakiś kontakt żeby sie podpytać o pare kwesti ustawienia rorzadu itd ? Ew kom albo Facebook, jestem w Angli w małej mieścinie i mało kto tu szaleje z takimi motorami prócz mnie. Był bym bardzo wdzięczny

Opublikowano

Fazatory masz ok. Blokady dadzą radę tylko pomagaj kluczem na walku przy odkrywaniu zebatek.

Pamiętaj że śruby muszą iść nowe. Do tego masz oringi pod dwa napinacze do kupienia. Jeden można dobrać drugi tylko oryginał. Jak dla siebie od razu można zaworki zwrotne do oleju wymienić

Opublikowano

Cały rorzad kupuje komplet z Aso śrubki uszczelki uszczelniacze, przy okazji uszczelniam cały motor itd zaworki tez chce wymienić, dzięki za sugestie

Tak wiec wierkszosc czesci dotarła, jak rozluzni mi sie troche na warsztacie zabiore sie za skladanie... Poki co wymodzilem klapy kolektora i Zaciski z Przodu od Porsche Cayenne

12961557_1699343430315627_67717398200853

12524169_1700876473495656_52477757655773

Opublikowano (edytowane)

Tak tez myślałem ale przez to ze rozebralem rorzad i trochę sie pospieszyłem nie mogę spać po nocach, bo rozrząd przyjdzie do mnie z Polski Bo tu w uk wynik za taki rorzad w granicy 1000£. Druga sprawa to proszę o ocenę wariatorow i Ew podpowiedz jak sprawdzić te solenoidy te miedzy zębatkami na walkach. Ogólnie auto podczas każdy straciło moc wywalił błąd: Bank 2 Camshaft A Retarded Setpoint not Reached i juz mie dało sie go wykasować tak wiec zabrałem sie za rozbiórkę i diagnozę wariatorow. Na moje oko wyglądają ok, jeden ślizg ten na zdjęciu był wysypany w mak. Czy to to było powodem przeskoczenia łańcucha czy Ew coś innego. Bo po błędzie domniemam ze rorzad sie przestawił

Napisz kolego coś więcej na temat wymiany. Gdzie kupiłeś rozrząd ile zapłaciłeś, ile kosztowały Cię blokady? Przy jakim przebiegu strzelił Ci ten ślizg? Wariatory wyglądają na niezłe. Ciekawi mnie jaki koszt wymiany poniesiesz. Wymianę robisz samodzielnie? Znasz może wskazania CF na kanale 093 Measur Blok? Co zamierzasz zrobić z blokadami jak skończysz remont? Jeśli to możliwe, staraj się robić częściej opisy i zdjęcia, będzie to bardzo przydatne dla następnych po Tobie. :) Czy jest możliwe abyś wkleił numery części jakie zakupiłeś do wymiany?

Edytowane przez lester
Opublikowano

Siemanko kupę czasu mnie nie było, tak wiec auto jeździ po dziś dzień ale już u innego właściciela ja kupiłem E55 Amg z silnikiem M113k jak narazie robi 640bhp. Co do audi to pogonione bo mało rozwojowy temat. Temat z rozrządem ofarnalem sam kosztów szczerze nie pamietam, załatwiałem wszystko z Aso, jeśli ktoś z was chce więcej fotek czy cen czesci za ile udało mi się załatwić zapraszam na priv. 

Opublikowano
3 minuty temu, Maciej Królak napisał:

Siemanko kupę czasu mnie nie było, tak wiec auto jeździ po dziś dzień ale już u innego właściciela ja kupiłem E55 Amg z silnikiem M113k jak narazie robi 640bhp. Co do audi to pogonione bo mało rozwojowy temat. Temat z rozrządem ofarnalem sam kosztów szczerze nie pamietam, załatwiałem wszystko z Aso, jeśli ktoś z was chce więcej fotek czy cen czesci za ile udało mi się załatwić zapraszam na priv. 

gratulacje zakupu. Ktory rok mercedesa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...