Skocz do zawartości

lester

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lester

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lester

1

Reputacja

  1. lester

    Wymiana zaworku PCV

    Kurde nie miałem pojęcia, że część zaznaczona po prawej stronie to odma. Wiem że nazywa się to jakiś ezektor, bo czytałem o tym. Muszę więc wymienić te dwie części. Może to wina moich wahań obrotów. Dziękuję za odpowiedź. Może wiesz co to są za zawory? Numery to: 078131102Q , 058905291A, 1C0906517A. Mają coś wspólnego z podciśnieniem czy nieszczelnością układu podciśnienia?
  2. lester

    Pokrywy zaworów BBK

    Czy kiepska uszczelka pod kolektorem może wpływać na te obroty? Badam temat. Odmę wymienię ale jak zlokalizuje ją dokładnie? Czy na pewno są dwie w silniku BBK, bo ja wiem że jest jedna koło przepustnicy?
  3. lester

    Wymiana zaworku PCV

    Możesz dokładnie opisać gdzie znajduje się drugi zawór? Ja znalazłem tylko jeden ten który znajduje się obok przepustnicy. Gdzie jest drugi i jak się do niego dostać? Piszesz, że powoduje falowanie obrotów? Właśnie mam delikatne falowanie obrotów, ale tylko w trakcie gdy auto przyśpiesza, czyli jak dodaję gazu. Na wolnych obrotach nie mam falowania. Myślałem, że to wina nieszczelności uszczelki w pokrywie zaworów która uszczelnia przestrzeń gdzie leci powietrze do odmy. Ale, może to wina po prostu odmy. Nie wymieniałem jej, a tym bardziej jeśli są dwa w tym silniku to nie wiem gdzie znajduje się drugi zawór? Masz jakieś zdjęcia gdzie to jest?
  4. lester

    Pokrywy zaworów BBK

    U mnie ta uszczelka w trakcie czyszczenia się rozpadła. Musiałem ją usunąć. Teraz mam nieszczelność w tym miejscu przez co mam delikatne wahania obrotów jak auto rusza z miejsca. Nie wiem jak to rozwiązać teraz bo tej uszczelki nie dostanę ale też nie wiem jakim uszczelniaczem ja zastąpić. Tam olej ma wysoka temperaturę i jest też duże ciśnienie powietrza.
  5. Napisz kolego coś więcej na temat wymiany. Gdzie kupiłeś rozrząd ile zapłaciłeś, ile kosztowały Cię blokady? Przy jakim przebiegu strzelił Ci ten ślizg? Wariatory wyglądają na niezłe. Ciekawi mnie jaki koszt wymiany poniesiesz. Wymianę robisz samodzielnie? Znasz może wskazania CF na kanale 093 Measur Blok? Co zamierzasz zrobić z blokadami jak skończysz remont? Jeśli to możliwe, staraj się robić częściej opisy i zdjęcia, będzie to bardzo przydatne dla następnych po Tobie. Czy jest możliwe abyś wkleił numery części jakie zakupiłeś do wymiany?
  6. lester

    Wymiana zaworku PCV

    Mogę wiedzieć do czego służy ten zawór i dlaczego go wymieniasz? To nie jest odma prawda? Wydaje mi się że takie zawory są dwa. Do czego służą i jakie są objawy jak jest walnięty?
  7. lester

    Pokrywy zaworów BBK

    Piszesz, że piaskowałeś pokrywy zaworów. W takim razie powiedz mi jak uszczelniłeś blaszkę przykręcaną do pokrywy od środka która tworzy komorę podciśnienia z której to połączone są pokrywy z odmą? Blaszki te uszczelniane są orginalnie i nie występują do nich uszczelki. Można je wymienić wyłącznie z całą pokrywą zaworów. Poradź jak sobie poradziłeś z tym problemem? Dzięki.
  8. Szacun kolego! Ja zamierzam podjać się wymiany. Jeśli możesz wpisz na PW ile Cię kosztowało to wszystko bo muszę przygotować się na podobne koszty. Czy posiadasz może blokady do rozrządu? Po wymianie jajkie masz wskazanie w VCDS/Engine/Measur Bloks/ kanał 093 wartość CF:? Ciekaw jestem jak udało się specjalistom ustawić Ci rozrząd?I jeszcze jedno ważne pytranie. W jakim warsztacie robiłeś całą "operację". Czasem jestem pod Poznaniem. Warto takie wymiany robić w zakładzie już doświadczonym. Proszę o kilka słów na moje pytania i dziekuję. Zazdroszczę Ci, że jesteś już po wymianie. Kolego mam takie same sytuacje ze swoją żooną. Kobiety jednak zazdrosne są o samochody swoich facetów. Chciałyby abyśmy inwestowali w nie więcej niz w samochód. :-) To naturalne...
  9. Koledzy poradźcie doką od odmy biegnie wąż nr 1 na obrazku zamieszczonym poniżej. Zauważyłem niewielkie zabrudzenie w przewodach biegnących od pkrywy zaworów i chciałbym wyczyścić układ. Czy ktoś z Was robił to już? http://autopartmaster.com/imgbank/cat/audi3/img..asp@mdl=448&unit=65A11665
  10. Po co go wymieniałeś? Jakieś objawy miałeś?
  11. Sprawdź układ podciśnienia, przedewszystkim tą gruszkę z przodu od kolektora która działa na podciśnienie i zmienia położenie łopatek w kolektorze zssącym. To najczęstrza usterka w BBK i mogą być równiez objawy wypadania zapłonów. Ostatnio naprawiłem to u siebie. Uważaj jak będziesz to demontował bo można uszkodzić łopatki wtedy koszty wielkie!
  12. Odma w S4 jest zaraz za przepustnicą. Musiałem ja zdjąć żeby się do niej dostać. Przy okazji ładnie wyczyściłem przepustnicę. Odma była drożna. Również ją przeczyściłem. Problem nadal pozostał. Mam jeszcze jeden pomysł gdzie może być nieszczelność układu. Jutro to sprawdzę jak znajdę czas. A tu moja wyczyszczona przepustnica. Odma była zaraz za nią z tyłu. Nie było źle ją wyjąć. Gorzej włożyć z powrotem. Koledzy macie może jakiś link do sprawdzonego działającego VCDS-a taki aby i logo dynamiczne zapisywał?
  13. Robiac logi dynamiczne VCDS- lite mi ich nie wyeksportowal do kat. Logs. Nie zapisaly sie, powodem jest chyba jakas kiepska wersja VCDS-a. Dzieki za podpowiedz kolego. Jak znajde lepsza wersje programu to wrzuce logi. Chcialbym wymienic odme ale nie wiem gdzie w BBK ona sie znajduje. Wiem ze z tylu silnika byc powinna. Tam jest bardzo ciasno. Czy wie ktos w jaki sposob sie do niej dostac aby ja wymienic?
  14. Nauczyłem się już robić logi dynamiczne. Pytanie mam tylko na którym kanale mam to robić aby pokazało logi przepływomierza, na 003 czy jakimś innym?
  15. Sprysalem srodkiem przeznaczonym i z daleka powietrzem dmuchalem. Czyszczenie bylo prawidlowe. Jak robi sie te logi dynamiczne bo nigdy nie robilem dotad?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...