marcinus3221 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Witam Wszystkich. Mam poważny problem z silnikiem, ale od początku. Kupiłem audi i wiadomo; oleje, filtry, rozrząd itd...... Od samego początku nie podobał mi się dźwięk silnika (niby nic, ale na słuch nie przyjemny w pracy). Mechanik ponoć nie mógł znaleźć oryginalnego rozrządu i założył jakiś zamiennik, dodam że pasek jest ponoć dłuższy od oryginału o 3 zęby. No i się zaczęło..... V-max-170km/h Spalanie miasto 16-17 trasa 14 Moc- chmmmmm... no jedzie, ale szału ni ma Reakcja na gaz- opieszała Pojechałem w końcu do konkretnego elektryka, który właśnie wykrył jak w temacie. Elektrycznie wszystko ok, a więc ogień do mechanika (już innego) żeby sprawdzić czy to przypadkiem nie uszczelka pod głowicą, czy wypalony jakiś zawór. Kompresja wyszła wzorowo !!! Stawiam flaszkę jak ktoś postawi trafną diagnozę, bo jeszcze trochę a podpalę to pudło.
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Jak można było założyć dłuższy pasek?!! Wymieniaj prędko na taki jak ma być, pasek 100 góra kosztuje. Edytowane 18 Marca 2016 przez Mateuszek1001
marcinus3221 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 Jak można było założyć dłuższy pasek?!! Wymieniaj prędko na taki jak ma być, pasek 100 góra kosztuje. Zapewniał mnie, że już tak ponoć robił i było ok. Na chwilę obecną ręce mi opadają
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Wątpie żeby napinacz skorygował aż 3 zęby. Dysponujesz Vagiem ?
cycek800 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 ten mechanik jakiś mało kumaty jak mógł założyć za długi pasek może masz rozrząd przestawiony, jedz do innego niech ci ten rozrząd zobaczy może w tym tkwi problem
marcinus3221 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 Wątpie żeby napinacz skorygował aż 3 zęby. Dysponujesz Vagiem ? Jak pisałem. Elektryk wyrył złą pracę silnika. Błąd był tylko na sądzie lambda (nowa jest), ale przy takim spalaniu nie dziwię się, że był błąd. Skasował, sprawdził i lambda oraz przepływka OK
Mateuszek1001 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Sprawdz blok bodajże 093 ile wynosi, powinno być jak najbiżej 0
marcinus3221 Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 ten mechanik jakiś mało kumaty jak mógł założyć za długi pasek może masz rozrząd przestawiony, jedz do innego niech ci ten rozrząd zobaczy może w tym tkwi problem Ech... Już mi ręce opadają od tych mechaników. Ustawiłem się z gościem na wtorek to zobaczymy.
Starsky Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Rozrząd w pewnym momencie był przeprojektowany w naszych silnikach - z bodajże 152 ząbków była zmiana na pasek z 153 ząbkami, a do tego paska był nowy napinacz hydrauliczny i rolka. Jeżeli zmieniłeś cały komplet na nowy system to nie powinno być z tym problemu. Gorzej jeżeli zmieniony jest tylko sam pasek, a napinacz i rolki są ze starego systemu...
marcinus3221 Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Rozrząd w pewnym momencie był przeprojektowany w naszych silnikach - z bodajże 152 ząbków była zmiana na pasek z 153 ząbkami, a do tego paska był nowy napinacz hydrauliczny i rolka. Jeżeli zmieniłeś cały komplet na nowy system to nie powinno być z tym problemu. Gorzej jeżeli zmieniony jest tylko sam pasek, a napinacz i rolki są ze starego systemu... Coś o tym słyszałem, ale to różnica jednego zęba a nie trzech. Zobaczymy co powie mechanik jak to rozbierze. Jak tylko coś będę wiedział to wrzucę zdjęcia i opis. Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam wszystkich.
Gość Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Rozrząd w pewnym momencie był przeprojektowany w naszych silnikach - z bodajże 152 ząbków była zmiana na pasek z 153 ząbkami, a do tego paska był nowy napinacz hydrauliczny i rolka. Jeżeli zmieniłeś cały komplet na nowy system to nie powinno być z tym problemu. Gorzej jeżeli zmieniony jest tylko sam pasek, a napinacz i rolki są ze starego systemu... Coś o tym słyszałem, ale to różnica jednego zęba a nie trzech. Zobaczymy co powie mechanik jak to rozbierze. Jak tylko coś będę wiedział to wrzucę zdjęcia i opis. Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam wszystkich. masz stary rozrzad, nowy byl w poliftowych jak mniemam, bo u mnie juz jest 153 zabkow, pojechalbym jeszcze raz do tego druciarza i kazal mu zlozyc to po bożemu za darmo, co kogo obchodzi ze nie mogl rozrzadu znalezc, bylo jechac do innego sklepu albo zadzwonic... oddajesz fure na rozrzad i chcesz zeby bylo to zrobione jak w ksiazce a nie wedle jego pseudo doswiadczenia, "panie juz nie jednemu tak robilem"
pox Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 W pierwszych modelach był pasek 152zęby z napinaczem termicznym (czy jakoś tak), potem to zmienili na pasek 153zęby z napinaczem hydraulicznym jako części zamienne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się