Hucers Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Witam, mam taki problem, że kiedy skręcam samochodem w prawo samochód jest niestabilny i muszę zgadywać o ile muszę skręcić kierownice żeby zostać na swoim torze jazdy. Podczas skrętu w lewo nie odczuwam tego problemu. Wymieniałem tylko prawy drążek kierowniczy. Opony z przodu zimówki, trochę zjeżdżone lecz bieżnik jest (ścięte zewnętrznie ponieważ drążek rozwalił zbieżność). Po wymianie drążka zbieżność było zrobiona i jeździło mi sie dobrze aż pewnego dnia przy większej prędkości w zakręcie w prawo właśnie zaczęło autem bujać i być niestabilne jednak koła nie straciły przyczepności. Mechanik powiedział, że zawieszenie jest ok i nie ma luzów jedynie łącznik stabilizatora prawy ma lekki luz, polecił sprawdzić amortyzatory co zamierzam zrobić jutro. Jak myślicie Panowie, co się posypało w mojej a-czwóreczce że tak sie zachowuje podczas skrętu w prawo. Zależy mi, żeby problem znikł ponieważ za 2 tygodnie wybieram sie do Poznania i na autostradzie chciałbym prowadzić sprawne auto. Z góry dziekuję za zainteresowanie i odpowiedzi.
Łukaszbl Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Proponuje przyjrzec się tulejom w bananach- tylne dolne wahacze-szczerze wygladały dobrze na aucie a w imadle tuleja wychodziła z gumy i zostawała( nie wracała na pozycje) miałem jakby luz na kierownicy- po wymianie sztywno :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się