maju91 0 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 witamsprawa jest ciekawapo intensywnej jeździe płyn chłodniczy gotuje, wyrzuca go zaworem od spoduw płynie nie widać oleju ani odwrotnieauto obecnie jest poraz drugi u mechanika bo po przeglądnięciu układu chłodniczego i testach drogowych stwierdził że wszystko jest w porządku i zwrócił samochód podając zbyt wysoki poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym za powód jego przerzucenianiestety nie miał racji bo po przejechaniu 5-6 km z butem w podłodze znów kłęby dymu a raczej par wodnej wydobyły się spod maskidodam zę temperatura na zegarach po nagrzaniu silnika przez cały czas jak w pysk strzelił 90 stopni i ani grama więcejzakładając żę uszczelki pod głowicami nie puściły co może być przyczyną takiego zjawiska??jakieś pomysły ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 termostat,uszczelka pod glowica,w skrajnych wypadkach zapowietrzony uklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ever 1 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Skoro stoi 90 to nie termostat, sprawdź temperaturę w VAGU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maju91 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 w tej chwili samochód stoi u mechanika więc nie sprawdzea uwalony czujnik temperatury może dawać błędne wskazania na blacie?może czujnik nie załącza drugiego wentylatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 termowłacznik w chłodnicy odpowiada za załączanie wentylatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maju91 0 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 samochód odebrałemczujnik temperatury podobno był uwalonya co do termowłącznika to wtyczka była rozpięta - zapewne panowie przy rozrządzie zapomnieli o jej wpięciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 i to bylo przyczyna wyrzucania plynu. hehe a mechanior cie w konia zrobil i czujnik tem ci wymienil :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się