lukasz2107 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Ściągasz gumowe węże.w jedna dziurkę wkladasz waz ogrodowy w druga kawałek węża dłuższego by wystawal na auto.odkrecasz wode i walisz duże ciśnienie.trzeba trzymać jednemu by nie wyrwalo.najlepiej 2 osoby
misiekA80 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Chyba nie dam rady tego zrobić,dramat, żeby takie cuda się działy. A jaka temperatura powinna być na kanale 49 na klimatroniku ?
misiekA80 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Zapomniałem dodać że licznik czasem się zawiesza, jak stoję w garażu to wskazówka km/h idzie w górę do 60km/h. Dopóki nie stukne to wskazówka stoi.
MichalGTI Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam ten sam problem. U mnie było tak, że jak jechałem zimą np autostradą to temperatura spadała do ok 80 na zegarach. Wymieniłem dwa tygodnie temu termostat na jakiś zamiennik działał na "dużym" obiegu wymieniłem na następny to znowu działał na małym w końcu kupiłem w ASO oryginał i było ok przez dwa dni. Teraz mam te same objawy co Ty czyli na klimatroniku po chwili od zatrzymania temperatura ok 104 stopni na kanale 49. Albo np na zegarze 90 stopni zgaszę silnik odpalę po 1 minucie i na zegarze pokazuje 100 stopni. Wymiana czujnika temperatury 4 pin nic nie dała fakt, że zamiennik na VAG były sprawdzane zegary itd. i było ok no chyba, że czujnik poleciał albo to coś innego? Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez MichalGTI
lukasz2107 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zapachana nagrzewnica powoduje zapowiatrzanie auta i wysoką temperature. Zanim kupiłeś czujnik nie pisałeś o bulgotaniu nagrzewnicy ani nie odpowiedziałeś na nasze inne pytania.Moja rada przepłukać nagrzewnice.Raz w jedna rurke póżniej odwrotnie.
misiekA80 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zapachana nagrzewnica powoduje zapowiatrzanie auta i wysoką temperature. Zanim kupiłeś czujnik nie pisałeś o bulgotaniu nagrzewnicy ani nie odpowiedziałeś na nasze inne pytania.Moja rada przepłukać nagrzewnice.Raz w jedna rurke póżniej odwrotnie. Auto stoi już od piątku u znajomego, zobacze co wymyśli, podpowiadałem mu też o nagrzewnicy. Masakra... teraz żałuję że pchałem się w A4.
lukasz51237 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Zapachana nagrzewnica powoduje zapowiatrzanie auta i wysoką temperature. Zanim kupiłeś czujnik nie pisałeś o bulgotaniu nagrzewnicy ani nie odpowiedziałeś na nasze inne pytania.Moja rada przepłukać nagrzewnice.Raz w jedna rurke póżniej odwrotnie. Auto stoi już od piątku u znajomego, zobacze co wymyśli, podpowiadałem mu też o nagrzewnicy. Masakra... teraz żałuję że pchałem się w A4. Wierz mi, że ludzie mają większe problemy z autami Myślisz, że inne samochody się nie psują?
MichalGTI Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie nic nie wskazuje na "zapchaną" nagrzewnice ogrzewanie cały czas działało i działa prawidłowo profilaktycznie odpowietrzyłem ponownie cały układ i dalej bez zmian czujnik zmieniłem dla świętego spokoju na oryginalny z ASO i temp są zgodne z wczesniejszym zamiennikiem. Myślałem nad pompą wody ale skoro wymieniałeś i nic nie pomogło to chwilowo odpuściłem. Może najlepiej spuścić cały płyn i od nowa zalać nowym. Mały update. Wczoraj przepłukałem i cały układ odpowietrzyłem jeszcze raz niestety bez efektu powoli obstawiam że ten termostat jest walnięty. MisiekA80 a gaz masz w samochodzie? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez MichalGTI
misiekA80 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Nie mam gazu, szkoda kasy, auto dalej stoi u znajomego. Wczoraj stwierdził,że jakby ciśnienia nie było od pompy wody. W ogóle nie leci płyn małem górnym wężykiem.Mówił że bedzie zrzucać chłodnicę i patrzeć czy jest ok, pompę też sprawdzi i czy termostat jest sprawny i czy dobrze założony. MichalGTi<= wrzuć termostat do garnka z wodą, zacznij gotować i obserwuj gdy woda zacznie się gotować to termostat powinien sie otwożyć, na you tube są filmiki jak sprawdzić termostat. Zobacz pompę wody czy łopatki wirnika co są w silniku,czy jest ok. U mnie znajomy będzie patrzeć, bo możliwe jest że wirnik sie odczepił i nie daje obiegu.
MichalGTI Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 No właśnie w czwartek będzie sprawdzana pompa bo mechanik do którego wstawiam teraz obstawia że pewnie pompa jest z plastikowym wirnikiem... I wtedy coś będę wiedział pozdrawiam
misiekA80 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 u mnie właśnie też była z plastikowym wirnikiem pompa firmy SKF
MichalGTI Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 U mnie pompa sprawdzona wszystko z nią ok płyn w dodatku zmieniony i to samo. Pozostaje dokładne sprawdzenie wiskozy...
misiekA80 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Chłodnica jest u ciebie drożna ?
MichalGTI Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Reasumując:) - Pompa dziś była wyciągana całkowicie sprawna zresztą była wymieniana nie aż tak dawno - termostat założony oryginał z ASO (fakt, że kupiony w Skodzie ale dobrany po vinie) - czujnik wymieniony na oryginał z ASO - zlany cały płyn i zalany nowym G12 - nagrzewnica sprawna ciepło szybko leci nic nie bulgocze profilaktycznie przepłukana płukana itd - chłodnica sprawdzona zalana wrzątkiem drożna i tu dochodzimy do pewnej kwestii wisko można zatrzymać ręką na rozgrzanym silniku wtedy sprawdzona pirometrem chłodnica i wszędzie równa temperatura ok 74 stopni płyn w zbiorniczku leci na wolnych obrotach tym górnym wężykiem dość niemrawo po przygazowaniu prawidłowo. A auto jak się przegrzewało tak dalej robi złośliwie to samo:) fakt, że wisko niesprawne ale wtedy by temperatura na chłodnicy by miała wyższą temperaturę. Powoli już nie mam pomysłów co sprawdzić dalej. Może być przywieszony termostat i wtedy by był "wolniejszy - mniejszy" obieg wody w układzie?
misiekA80 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 a chłodnica zimna czy nagrzana ? ja już dochodzę do wniosku że może być licznik walnięty. Albo czujnik na chłodnicy
MichalGTI Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) chłodnica ok 74 stopni górny wąż przy chłodnicy 93 sprawdzane pirometrem. Czy dolny wąż od chłodnicy powinien być tak samo gorący jak górny czy znacznie chłodniejszy przy sprawnym układzie? u mnie jest teraz ciepły ale nie tak jak górny, który ciężko utrzymać. W dodatku na klimatroniku na kanale 1 wywaliło mi dziś dwa błędy 15.7 i 5.3 wcześniej ich nie miałem. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez MichalGTI
misiekA80 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Powiedz mi czy w zbiorniczku wyrównawczym widać jak płyn leci przez ten mały wężyk górny,? Z tymi błędami to nie wiem co to Z tymi błędami to nie wiem co to
MichalGTI Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Powiedz mi czy w zbiorniczku wyrównawczym widać jak płyn leci przez ten mały wężyk górny,? Z tymi błędami to nie wiem co to Z tymi błędami to nie wiem co to Płyn widać jak leci na wolnych obrotach po przygazowaniu leci intensywnie po odkreceniu zbiorniczka poziom się szybko podnosi
misiekA80 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) bo u mnie wcale nic nie leci, chlodnicę dałem do przeglądu, zaczyna mnie już te auto denerwować, ręce opadają . Kolega będzie patrzeć jeszcze czy nagrzewnica jest czysta czy brudna, bo ona też potrafi byc winowajcą takich cyrków. Zaczynam sie też zastanawiać czy czasem silnik nie jest przegrzany i dlatego Niemcy go sprzedali. :/ Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez misiekA80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się