Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura/ brak obiegu/ 1.6 AHL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bo u mnie wcale nic nie leci, chlodnicę dałem do przeglądu, zaczyna mnie już te auto denerwować, ręce opadają . Kolega będzie patrzeć jeszcze czy nagrzewnica jest czysta czy brudna, bo ona też potrafi byc winowajcą takich cyrków.

Zaczynam sie też zastanawiać czy czasem silnik nie jest przegrzany i dlatego Niemcy go sprzedali. :/

U mnie nie było żadnego przegrzania a cuda pojawiły się od ruszenia termostatu. Sprawdzales termostat czy sprawny przed założeniem? Jeszcze mam pomysł żeby wyjąć termostat i zobaczyć jak auto się zachowuje po zagrzaniu.
Opublikowano

kolega u mnie chce zrobić podobnie, już 3 razy wymieniałem termostat, a kolega w już 4raz wymienił wczoraj. Możliwe że się zapowietrzył układ. ?

Opublikowano

Zadawaliśmy ci to pytanie.

Jak masz wysoką temperature silnika to czy gotuje ci sie płyn??i górny wąż jest twardy?

Opublikowano (edytowane)

Lukasz nic się nie gotuje, płynu nie wywala, wąż górny jest miękki i gorący, a dolny letni, chłodnica też letnia. W zbiorniczku nie przelewa sie płyn, a powinien. temperatura rośnie do 105c gdy jade szybko około 100km/h, a spada do 95c gdy zwalniam do 50-60 km/h.

Pytanie odnośnie wentylatorów na chłodnicy, bo u mnie każdy jest inaczej zamontowany. I pytanie, czy powinne być ustawione w tym samym kierunku???

Edytowane przez misiekA80
Opublikowano

Ja mam jeden bo niemam klimy :D .Do sprawdzenia viskoza i zegary skoro reszte już wymieniłeś :D

Opublikowano

Ja mam np. Wiskoze do zrobienia ale co to ma być chłodzic jak chłodnica po długiej jeździe ma 70 stopni a na VAG wszędzie 100 stopni i dolny wąż ledwo ciepły. Pytanie czy termostat może się tak przywiesic że otwiera się tylko w minimalnym stopniu?

Opublikowano

Czujnik temperatury zmieniłeś?

Ja dzisiaj może będę wiedział co jest u mnie nie tak.

Opublikowano

Czujnik temperatury zmieniłeś?

Ja dzisiaj może będę wiedział co jest u mnie nie tak.

Czujniki już mam dwa w zapasie sprawne :) a tak serio to zmieniłem na oryginalny i temperatury są takie same zegary też miały robione test vagiem i są sprawne. Ja obstawiam cały czas ten termostat ale chwilowo nie mam czasu znowu rozbierać "pół" auta.
Opublikowano

Czy to możliwe żeby termostat był do niczego? Tym bardziej oryginalny? Ja dałem chłodnice do sprawdzenia. Jak to nic nie wyjaśni to kaput, albo licznik podmienić z drugiej audi.

Michal przełoż licznik z drugiej audi, ja będę próbował.

Chłodnice też daj do sprawdzenia, może nie jest drozna tak jak powinna być,

Opublikowano

Czy to możliwe żeby termostat był do niczego? Tym bardziej oryginalny? Ja dałem chłodnice do sprawdzenia. Jak to nic nie wyjaśni to kaput, albo licznik podmienić z drugiej audi.

Michal przełoż licznik z drugiej audi, ja będę próbował.

Chłodnice też daj do sprawdzenia, może nie jest drozna tak jak powinna być,

Jutro wstawię samochód wyciągnę termostat i sprawdzę co z nim. Chłodnica sprawna sprawdzana w piątek była.
Opublikowano

A termostat sprawdź sobie w wodzie, zacznie się gotować to powinien się otworzyć,

Ciekawe czy termostat od 1.9tdi będzie pasować do 1.6?

Opublikowano

A termostat sprawdź sobie w wodzie, zacznie się gotować to powinien się otworzyć,

Ciekawe czy termostat od 1.9tdi będzie pasować do 1.6?

A Ty sprawdzałeś te termostaty przed montażem? Czy zalożyłeś tak jak ja że są sprawne? [emoji6]
Opublikowano

Sprawdziłem termostaty ,

Auto odebrałem i licznik do wymiany, wszystko jest ok, teraz szukam licznika drugiego

Znajomy mówił że przez chwilę dochodziło do 120c, po chwili do 95, chłodnica drozna.

Opublikowano

Sprawdziłem termostaty ,

Auto odebrałem i licznik do wymiany, wszystko jest ok, teraz szukam licznika drugiego

Znajomy mówił że przez chwilę dochodziło do 120c, po chwili do 95, chłodnica drozna.

A co Ci mówiłem kilkanaście postów wcześniej ;)

Opublikowano (edytowane)

A ze tak zapytam co ma licznik do wskazań VAG? I zimnego dolnego węża? Robiłeś test zegarów na vagu i dopiero wyszło?

Edytowane przez MichalGTI
Opublikowano (edytowane)

Wąż dolny jest nagrzany tak samo zbiornik, chłodnica również, po powrocie z miasta, dzisiaj to zauważyłem, pojechałem do miasta, w mieście było na zegarze okolo 96c na zegarach, poszedłem do sklepu dosłownie na 2-3 minuty, przychodzę do auta przekręcam zapłon a tu ponad 100c. Odpaliłem i zacząłem jechać. Po przejechaniu może 200-300m temperatura opadła do 96c , gdzie nie jechałem szybko, może 50km/h. Licznik podczas postoju potrafi sam wskoczyć na 70km/h . Szukam licznik bo faktycznie ten jest uszkodzony. Testów nie udało się zrobić bo laptop mi padł. Po samych cyrkach licznika prędkości widać że coś nie halo.

Edytowane przez misiekA80
Opublikowano

Zamiast kupować zegarów może warto te wysłać do naprawy w Żorach słyszałem że jest jakaś firma co naprawia zegary chyba silniczek jest do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...