sux256 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Witam!Mam problem z przeładowaniem przy wyższych obrotach lub prędkości powyżej 140km/h. Co zrobiłem:-Czyściłem geometrie turbiny [na błysk turbo AWX], -gruszka turbiny pracuje dobrze, jest szczelna -wszystkie przewody podciśnieniowe sprawdzone -zawór n75 nowy, n18 również podmieniałem -EGR jest zaślepiony i kolektor dolotowy jest również z AWX-a Dodam, że program był robiony na 135,6km, 284,6Nm Opadam już sił. Podrzucam logi: STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_255757.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255758.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255759.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_255760.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255761.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255754.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255756.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255755.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_255753.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255752.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255751.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_255750.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_255749.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_255748.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_255747.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_255746.html Dodaje log o którym zapomniałem: BS 011 Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255766.html Edytowane 25 Marca 2016 przez sux256
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Wstaw jeszcze 11bs, na odpalonym jak zdejmiesz przewod z gruszki to sztanga opada a jak zalozysz to powoli sie chowa ?
sux256 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 11BS jest pod cytatem. Dodałem go później, bo o nim zapomniałem. Tak po zdjęciu przewodu z gruszki sztanga opada, a po założeniu idzie w górę. Tylko zauważyłem, że po założeniu przewodu na gruszkę słychać "syczenie" z okolic turbiny. Po zdjęciu tego nie słychać. Gruszka szczelna. Czyżby nieszczelność turbiny? Wszystkie uszczelki na kolektor, wydech nowe.
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Ja sztanga w gorze to jest max doladowanie i dlatego slychac swist. Dziwna sprawa, sam czysciles turbo ? Wyglada jak by sie caly czas przycinalo.
sux256 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Tak sam czyściłem. Wyczyszczone jest na 100% dobrze. Myślę, że to wina gruszki. Skróciłem delikatnie ramię i maxymalne ciśnienie zmniejszyło sie o 30 mbar. Może wystarczy jeszcze delikatnie skrócić? Co wy na to? dołączam log:http://vaglog.pl/log_255776.html
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Pisze to enty raz dlugosc sztangi to nie paramentr do regulacji, znajdz teraz pompke podcisnienia i ustaw dlugosc tak aby przy ok -0,65 sztanga dobijala do ogranicznika.
sux256 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zaznaczyłem punkt korektorem i dopiero skracałem sztangę także mogę wrócić do pozycji wyjściowej. Przy skręcaniu gruszki do turbiny zauważyłem, że mocowanie gruszki ma delikatnie większe otwory niż śruby mocujące gruszkę. Stąd mój wniosek, że gruszka może być minimalnie przestawiona. Jak dokonać tej regulacji i osiągnąć podciśnienie -0.65 by wyregulować sztangę? Obejdzie się bez wakumometra? Jedyne narzędzie którym aktualnie dysponuję to VAG. Dodam, że po korekcie programu przez około rok było wporządku. Nie mam pojęcia co spowodowało te przeładowanie. Turbiny oraz sztangi nie ruszałem do czasu gdy zaczęły się problemy. Jakieś pomysły? Zrobiłem wakuometr, ustawiłem tak aby przy -0.65 sztanga dobijała do ogranicznika [wcześniej dobijała przy około -0.50] i zrobiłem logi. Póki co auto nie wpadło w tryb awaryjny choć nie "butowałem": BASIC SETTINGS:Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256618.htmlDYNAMICZNE:Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256606.html Sprawdziłem ciśnienie na przewodzie do gruszki na biegu jałowym wynosi -0.62, natomiast po zalogowaniu 011 w BS wynosi -0.82. Ciśnienie w logu dynamicznym przy 3.5tyś obrotów wciąż wynosi ponad 2.2k mbar... Przeładowuje?
lukaszooo Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jak niby wakuometrem ustawiles sztange ??? Dalej przeladowuje ma byc ok 1900.
sux256 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 No przy podcisnieniu 0,65 opiera się o ogranicznik. Tak jak pisałeś. Sprawdzałem 2x i tak jest. Teraz turbina ma pełen zakres logując BS 011. Większy niż wcześniej...
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Do ustawienia długości sztangi potrzebne jest takie cos http://archiwum.allegro.pl/oferta/pompka-prozniowa-pompa-1-do-4bar-reczna-i3746315854.htmlnabijasz powiedzmy -0,65 i ustawiasz długość sztangi.
sux256 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2016 Odgrzeje temat. Być może komuś pomoże. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i przy okazji ponownie wyciągnąłem turbinę na stół. Po zdjęciu gruchy okazało się, że nadal geometria się przycina. Do czyszczenia tym razem użyłem czyścika do rur miedzianych oraz zrobiłem maszynkę do wkrętarki. Po porządnym wyczyszczeniu turbiny tym sprzętem sprawdziłem gruchę. Było ok -0.65. Auto już nie łapie trybu awaryjnego. Za słabo "wypucowałem" turbinkę i szukałem dziury w całym Podrzucam log: http://vaglog.pl/log_266778.html
mantix Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Hmm, a cóż to za program masz? doładowanie nie tknięte
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Siema Jak na turbo od AWX to cisnienie powinno byc zadane przynajmniej na poziomie 1,4 bara czyli w vagu pokaże np 2440 zadane. A Ty nie masz nic podniesione. dlatego wywala w TA bo sterowanie nie wyrabia i nie moze zbic cisnienia bo nie ma jak. masz poprostu zbyt wydajne tubo pod ten program co masz aktualnie w aucie. Jak masz program to masz zle zrobiony napewno nie pod to turbo. Ktos mogl tylko paliwo dowalic nie dajac wiecej doladowania a to oznacza ze ch..j nie program tylko jakies gowno. ktos cos robil nie majac pojecia jak sie to robi. pozdro
sux256 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2016 (edytowane) "Program" robiłem w ProTurbo w Stoku Lackim 1.5 roku temu. Nie miałem laptopa, kabla od Viakena oraz VAGA. Ten "tuner" pewnie zabezpieczając się podlał tylko dawkę paliwa za UWAGA 700zł !!! Jadąc tam miałem już założone i ustawione turbo od AWX, brak kata, kolektor ssący bez EGR od AWX a mimo to doładowanie nie jest ruszone. Głupi byłem, że tam pojechałem. By nie zakładać nowego tematu. Znacie kogoś z województwa Lubelskiego kto by zrobił "normalny" program pod moje auto? Dodam, że zmieniony został wałek rozrządu o oznaczeniu 38E. Możliwe, że przed podjechaniem na korektę zdążę założyć wtryskiwacze 0.230. FMIC dopiero w wakacje jak będzie gotówka Edytowane 22 Czerwca 2016 przez sux256
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Opublikowano 22 Czerwca 2016 "Program" robiłem w ProTurbo w Stoku Lackim 1.5 roku temu. Nie miałem laptopa, kabla od Viakena oraz VAGA. Ten "tuner" pewnie zabezpieczając się podlał tylko dawkę paliwa za UWAGA 700zł !!! Jadąc tam miałem już założone i ustawione turbo od AWX, brak kata, kolektor ssący bez EGR od AWX a mimo to doładowanie nie jest ruszone. Głupi byłem, że tam pojechałem. By nie zakładać nowego tematu. Znacie kogoś z województwa Lubelskiego kto by zrobił "normalny" program pod moje auto? Dodam, że zmieniony został wałek rozrządu o oznaczeniu 38E. Możliwe, że przed podjechaniem na korektę zdążę założyć wtryskiwacze 0.230. FMIC dopiero w wakacje jak będzie gotówka Jedz z logami do tej paly i niech poprawia. Jak nie umie to niech kase oddaje. Proste jak j.....e
sux256 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 Dzwoniłem i powiedział, że jutro mogę przyjechać w ramach reklamacji. "Najważniejsze jest to, by klient był zadowolony". Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok. Nie płacę za to więc co mi szkodzi podjechać... Zwiększyć żądane ciśnienie, podnieść limit doładowania, a może podlać jeszcze dawkę paliwa? Dodam, że póki co jest seryjny IC, nie zabraknie paliwa? Kąt wtrysku jest 57, dawka paliwa w grupie 001 3.8. Poddymia delikatnie przy mocnym depnięciu...
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Dzwoniłem i powiedział, że jutro mogę przyjechać w ramach reklamacji. "Najważniejsze jest to, by klient był zadowolony". Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok. Nie płacę za to więc co mi szkodzi podjechać... Zwiększyć żądane ciśnienie, podnieść limit doładowania, a może podlać jeszcze dawkę paliwa? Dodam, że póki co jest seryjny IC, nie zabraknie paliwa? Kąt wtrysku jest 57, dawka paliwa w grupie 001 3.8. Poddymia delikatnie przy mocnym depnięciu... Poddymia. Bo paliwa dowalil. jest taki wskaznik co nazywa sie wspolczynnik zadymienia jak sie pisze programy to powinien o tym chlop wiedziec. 2 sprawa napewno masz za male cisnienie zadane. Tak jak pisalem w Twoim przypadku powinno byc w granicach 1440(2440 na vagu) z tego co masz bez problemu powinno wyjśc 150km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się