wojtek6886 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Witam problem wygląda tak rano gdy zachodzę do samochodu pedał jest twardy po odpaleniu opada ale dwu-trzy krotne wciśnięcie powoduje stwardnienie pedału. dziś sprawdziłem dodatkowo jak samochód zachowuje się po wciśnięciu pedału hamowania i gazu jednocześnie gdy pedał jest twardy i wcisnę gaz obroty max 1200, gdy pedał jest miękki to obr ido do końca. Mam dzi9wne wrażenie, że i sprzęgło chodzi u mnie dziwnie ciężko w porównaniu do innych samochodów, nie wiem czy jest to ze sobą związane czymkolwiek ale może ktoś miał podobne objawy i podzieli się przyczynami. Pzdr Edytowane 27 Marca 2016 przez wojtek6886
wojtek6886 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Opublikowano 27 Marca 2016 hamulce odpowietrzane płyn zmieniony..
albert224 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 spróbój jeszcze raz odpowietrzyć . jesli nie pomoże to przyjrzałbym się pompie wacum
Mateuszek1001 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Dokładnie, sprawdz czy króciec nie jest poluzowany
quadral20004 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Ha ha co wy gadacie.zapowietrzony układ skutkuje wpadniemy pedału. Moim zdaniem jest wszystko ok.hamulec ma twardniec .a sprzęgło ciężko chodzi bo trzeba łapę naśladować. Do tego zabiegu trzeba skrzynie zrzucic
wojtek6886 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Opublikowano 27 Marca 2016 powiem tak nie sadze ze z hamulcami jest ok skoro po trzecim depnieciu w heble hamulec traci całkowicie wspomaganie, jeździłem innymi a4 i tam tego nie było więc sądze ze jesteś w błędzie. jak spr serwo ew vacum pompe??
wesz82 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Moze i jezdziłeś ale diesel ma inne zasilanie hebli i tam musi byc ok inaczej wsio wyjdzie... Wiec tak na vacum podciśnienie ma być -1bar mierz przy króćcu w grodzi.Sprawdź zaworek w grodzi czy trzyma. Jak podciśnienie jest ok to sprawdz wszystkie połączenia tj w grodzi i przy serwo jak i przy vacum,poruszaj króćcem z vacum czy nie jest luźny jak jest to zaklej go. Jeżeli wsio sprawdzisz i dalej bedzie to samo to serwo do wymiany,można to zrobić bez odłączania układu. Dla ciekawostki dodam ze sam z tym szajszem walczyłem wymieniłem vacum na drugie dałem 2 zaworem drugie serwo i było juz ok po nocy pedał był miekki ale pedał lekko wpadał w podłoge.Po jakimś pół roku zauważyłem ze vacym puszcza górnym deklem kupiłem używke i dałem i wsio wruciło do porzadku teraz auto hamuje jak należy.
wojtek6886 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 króciec się obkręca w środę zdejmę vacum zaklepie i zakleje, podjade zmierze ciśnienie i sie okaże:/
wesz82 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Nic nie klep zaklej to dwuskladnikowym daj dobrze zastygnac i wsio. tylko odtlusc to. Edytowane 28 Marca 2016 przez wesz82
wojtek6886 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 tak sie zrobi, taki swoją drogą to czy łącznik na grodzi ma wszystko trzymać na sztywno czy ma to lekko pracowac??
wesz82 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Ma lekko pracowac jak lekko go wygniesz to powinien trzymac.tak samo przy serwo.
wojtek6886 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 króciec wklejony objawy niestety nie ustąpiły do końca nadal kilka depnięć po hamulcu i pedał twardy ( bez wspomagania) w tyg jade sprawdze ciśnienie i się okaże...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się