Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poluzowana osłona koła wieloklinowego sprężarki klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam na forum.

Mam problem z moim Audi A4 B5 - po dłuższej trasie poluzował się element od koła wieloklinowego sprężarki klimatyzacji oznaczony numerem 1 na załączonym zdjęciu i podczas pracy silnika wydaje irytujący dźwięk, lub w ogóle się nie obraca.

Dostęp do tej części jest bardzo słaby, poza tym detal ten jest bardzo zardzewiały i aby go dokręcić/wymienić musiał bym ściągać cały przód z chłodnicą - tak jest napisane w książce serwisowej.

Mam pytanie - czy jest możliwość zdjęcia tego paska jako, że i tak nie używam klimy bez zdejmowania całego przodu lub dokręcenia tej osłony ?

Mam obawy iż poluzowana część, która teraz się nie kręci stwarza dodatkowy opór przez co po puszczeniu gazu obroty silnika falują i trudniej jest go odpalić.

Czy ktoś już miał podobny problem ?

Dzięki za odpowiedzi.

r7rv88de.jpg

Edytowane przez d4r0
Opublikowano

od spodu płaskim kluczem poluzujesz napinacz i ściągniesz pasek bez problemu

sprężarkę można odkręcić i opuścić na dół nie ma sensu ściągać przodu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...