Wolverine Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Cześć, zapaliła mi się ostatnio lampka airbagu i zacząłem się tak zastanawiać, nawet jeżeli naprawie co tam nie łączy czy co tam mu dolega, na ile taki system mający tyle lat będzie sprawny, tzn jaka jest szansa, że zareaguje on kiedy nie trzeba. Czy ktoś z was spotkał się z takim samoistnym wystrzelem poduszek? Chciałbym mniej więcej ocenić jaka jest na to szansa i czy coś wam się stało jak to się wydarzyło. Jednym słowem, czy bardziej ryzykujemy jak mamy leciwe airbagi czy jak ich nie mamy w ogóle.
House Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Zdarzyło się koledze w fordzie. Wywaliło poduszkę siedzenia. Sprawdz Vagiem jaki jest błąd. Nie wykluczone, że wypięła się kostka pod siedzeniem lub uszkodziła wiązka.
Wolverine Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Dzięki. A czy kolega namierzył może co było powodem? No i najważniejsze, czy coś mu się stało od tego? U siebie na razie nie miałem kiedy podłączyć komputera więc jeszcze nie wiem co się stało a generalnie może to głupie ale mam dylemat, czy naprawić czy może bezpieczniej te wszystkie bomby powykręcać i wsadzić rezystory żeby napinacze działały bo one wystrzelone przypadkiem niczego nie zrobią.
House Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Nie, nic mu się nie stało. Powodem była przegnita wiązka elektryczna. Wykręcanie poduszek to nie najlepszy pomysł. Sprawdz programem powód potem szukaj rozwiązania.
Wolverine Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Mam: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent po numerze (N95) widać, że to zapalnik w kierownicy, czyli zapewne z owijką coś się stało (a przynajmniej warto od tego zacząć). Natomiast wybaczcie moją dociekliwość ale rzuciłem okiem na możliwe błędy które może zarejestrować sterownik i lista wygląda tak: 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground i o ile wszystkie można sobie łatwo wytłumaczyć to co oznacza "Limit Exceeded", tzn czego zakres został przekroczony?
House Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588&prev=search Zacznij od tasmy wiązki airbagu etc. Edytowane 31 Marca 2016 przez House
Wolverine Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 No dzięki za chęci ale przetłumaczyć na polski mogę bez googla, problem w tym, że błąd 3. i 4. dosłownie tłumaczy się na "dolny/górny limit przekroczony", o limit czego chodzi skoro rezystancji tyczy się błąd 1. i 2. a pozostałe oznaczają zwarcie do plusa/masy? Poduszki napełniają się szybciej niż większość naszych samochodów potrafi jechać więc wolałbym nie iść tutaj na kompromisy w rodzaju "zrobiłem 100 razy, lampka zgasła i jest git".
szakal222 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Mi walnely w a4 od mocniejszegou klapniecia drzwiami. Wywalilo z fotela ,kurtyna ,napinacz pasa wszystko od kierowcy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się