Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane z ori


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam zestaw kw zawieszenia i ma wylane tylne wkłady i tak sie zastanawiam czy dobrym rozwiazaniem by bylo obciecie zaczepow do sprezyn z orginalnych amorków i wsadzenie ich w tuby gwintu

Opublikowano

nie


To nie jest dobre rozwiązanie

Opublikowano

hmmm a jaki wkład byście radzili tam wsadzić bo sie naczytałem ze to pasuje tamto nie pasuje i już nie wiem końcu ponoć firma fk już zbankrutowała a ja potrzebuję jakiegoś dobrego zamiennika na tył do tuby gwintowanej POMOCY


http://www.directupload.net/file/d/4309/fylrbvil_jpg.htm poszukuję amortyzatora jak najbardziej zbliżonego tych wymiarów

Opublikowano

nie

To nie jest dobre rozwiązanie

+1

wręcz tragiczne rozwiązanie, poczytaj o regeneracji gwintu są firmy co sie tym zajmują i taka rada - forum nie lubi druciarstwa

Opublikowano

nie

To nie jest dobre rozwiązanie

+1

wręcz tragiczne rozwiązanie, poczytaj o regeneracji gwintu są firmy co sie tym zajmują i taka rada - forum nie lubi druciarstwa

domyślam sie ze nie nikt nie lubi druciarstwa ale problem jest taki ze jeden wkład jest wylany a drugiego nie ma więc postanowiłem cos wymyślić metodą prób i błędów a może też komuś sie taki patent przyda jak mi wyjdzie tak jak powinno ;) tylko nie mam żadnego dostępu do wymiarów amorków i stąd te pytania o wkład

Opublikowano

widzę że nie ma sensu polemizować, najpierw dowiedz się co nie co a potem kombinuj. W gwincie masz zazwyczaj amory olejowe a normalne w większości są gazowe co zmienia charakterystyka pracy o co chodzi w sportowym zawieszeniu. Zakładając tak jak sobie wymyśliłeś tylko pogorszysz właściwości jezdne.

Opublikowano

zależy jakiej twardości dobiorę amor oraz czy wybiorę amortyzator gazowy czy olejowy nie wyszły jeszcze całkowicie z obiegu olejówki.

A powiedz mi dlaczego np do BMW z seri robią gwint ze ścinają kielich i wstawiają rurę z gwintem i nakrętkami ;) i robią to z seryjnego zawiasu robią

Opublikowano

słuchaj nikt Ci nie zabroni, jak chcesz to kombinuj. Ja na amortyzatorach, prowadzeniu auta i bezpieczeństwie nie oszczędzał bym w ten sposób. Nawet jeżeli dobierzesz coś na wymiar, poskładasz w miare sensownie to nie ma szans zeby dobrze sie to zachowywało. Orginalne amory do gwintu KW są mega twarde- na oko 3x większy opór stawiają w obie strony niż orginalny amortyzator. Jak sobie wyobrażasz sobie współprace tego flakowatego amortyzatorka ze sprężyną z tego gwintu? Efekt ping ponga gwarantowany

Opublikowano

Hmm moze i masz racje no nic a jakis racjonalny serwis w okolicah chełma moze jak bym wyslal jeden amor to dobrali by mi wklad odrazu

A czy mógł by ktoś podać wymiary tego amortyzatora MTS AU003R chodzi mi o długość żółtej części bez tulei mocującej

Opublikowano

podzwoń po firmach które sie zajmują regeneracją- może ktoś ci zaproponuje jakieś dobre rozwiązanie :) ja mam w okolicach firme co się tym zajmuje, sprawdź sobie: MX-profi :)

Opublikowano

witam znalazłem rozwiązanie Firma MTS produkuje obniżone zawieszenie do audi a4b5 MTS AU 003R mianowicie teleskopy maja długość 345 bez tulei mocującej a mi jest potrzebne 330 więc pogadałem ze znajomym tokarzem i powiedział że za 4 piwa zrobi mi górne nakrętki dłuższe o 2 cm czyli dotoczy nowe :) tak wiec jak przyjdą mi wkłady to zabiorę się do działania :) cena kpl wkładu koszuje 250 zł a za regenerację za sztukę cenią sobie od 300 do 500zł tak więc taniej będzie dorobić nakrętkę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...