Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T [BFB] AVANT / 345MM / DP+320CC / STAGE 205KM-326NM / DSMIC / STP k6s/ scq


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chwilę mnie nie było tutaj a tu gratów nawrzucane z ASO, coś się dzieje :hi:

Ile Cię kosztowały wtryski ? Nie lepiej było kupić już 380cc ?

Opublikowano (edytowane)

Chwilę mnie nie było tutaj a tu gratów nawrzucane z ASO, coś się dzieje :hi:

Powoli coś tam sobie trochę zmieniam, właśnie wjechał dyfuzor s-line w kolorze. Miał być czarny, ale wiało nudą, pod kolor wg mnie zlałby się z budą, więc jest jaśniejszy i mi ta opcja podchodzi :decayed:

ftmedjj6.jpg

Chwilę mnie nie było tutaj a tu gratów nawrzucane z ASO, coś się dzieje :hi:

Ile Cię kosztowały wtryski ? Nie lepiej było kupić już 380cc ?

Wtryski 250 pln`a + 67zł za regenerację 1 szt. w sumie ok. 500 pln.

Myślałem o 380CC, ale na stage 1 stykną z BEX`a.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc jak coś ze sprzedażą tych nie będzie problemu

Edytowane przez scq
Opublikowano

Wolał bym kupić nowe 380cc za 175 zł sztuka

Opublikowano

Wolał bym kupić nowe 380cc za 175 zł sztuka

Coś stoi na przeszkodzie? Kupuj śmiało.
Opublikowano

Nic nie stoi poprostu uważam ze jak jest taka mała róznica w cenie to lepiej kupić i większe i nowe .

Opublikowano

Tak jak pisałem na stage 1 pykną bezproblemowo, a później będziemy myśleć co dalej. Najpierw pierwsze strojenie. Step by step.

Opublikowano

Tak jak pisałem na stage 1 pykną bezproblemowo, a później będziemy myśleć co dalej. Najpierw pierwsze strojenie. Step by step.

Popieram, będzie tak wrzuci, zrobią strojenie będzie rakieta po roku się znudzi i będzie stage 2 :grin:

Opublikowano (edytowane)

Ja obstawiam 6 miesięcy maksymalnie, ale przed stage 2 planuję wstawić Q, w końcu auto z 4x4 :-)

Downpipe nabiera rumieńców, wtryski zamontowane, w tygodniu w końcu strojenie :)

376iai73.jpg

Edytowane przez scq
Opublikowano (edytowane)

Ja obstawiam 6 miesięcy maksymalnie, ale przed stage 2 planuję wstawić Q, w końcu auto z 4x4 :-)

Downpipe nabiera rumieńców, wtryski zamontowane, w tygodniu w końcu strojenie :)

376iai73.jpg

Jak odczucia po założeniu downpipe , jest głośniej ?

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano (edytowane)

Też mnie to mega ciekawiło czy będzie ten niby metaliczny dźwięk jak inni wspominają, albo znacznie głośniej od serii.

Jestem zaskoczony bo w ogóle nie jest głośniej, na wyższych obrotach >3500 słychać delikatnie mocniej turbo, ale w żaden sposób to nie przeszkadza.

Różnica można powiedzieć niezauważalna, a turbo oddycha lepiej :thumbup1:

Edytowane przez scq
Opublikowano

W środku nie jest głośniej, ale zapytaj kogoś jak jest na zewnątrz.. u mnie nie jedna osoba pytała co zrobiłem :)

Opublikowano

W środku nie jest głośniej, ale zapytaj kogoś jak jest na zewnątrz.. u mnie nie jedna osoba pytała co zrobiłem :)

potwierdzam :D Jest moc :D

Opublikowano

Skoro o mocy mowa to trzeba nawiązać do tematu :)

Szybkie odwiedziny u Witka w R-Performance (jak inni kojarzą pewnie Rogal):

5cd56c4c.jpg

Krótkie podejście, trochę czekania w poczekalni na półpiętrze, silnik wg Witka w ultra kondycji i wynik jak poniżej:

22qkhzhb.jpg

Stage I oficjalnie zamknięty - efekt i podsumowanie zawiera się w uśmiechu na twarzy! :decayed:


Czas leci, a w miedzy czasie wleciał nowy zawór regulacji ciśnienia, wymiana uszczelki pokrywy zaworów Ehrling, kompletny termostat z grzałką Behr, płukanka Liquid Moly i oliwa Motul 8100 x-cess ;)

Opublikowano (edytowane)

bardzo fajny pomysl, tylko jakos tak mam ze ze zwyklej a4 nigdy sie nie zrobi pelnego s-lina ale moze to przez to ze widzialem tylko takie pseudo-przerobki, tu efekt jest spoko, chociaz czarnej podsufitki i zawieszenia brakuje, z drugiej strony rozumiem ze na rynku polskim ciezko pelnego slina dostac w 1.8t

Edytowane przez maciek23ms
Opublikowano (edytowane)

Fajne wozidło :kox: Też mam taką instalkę jak Ty :) Czemu od razu nie wsadziłeś FMIC lub prawego IC z BEX? Jak z mocą sprawa wygląda w czasie upałów?

Edytowane przez audicoman
Opublikowano

W upały sie nie jezdzi tylko piwko pije :grin: 205KM to juz jakoś jedzie a po deszczu jak ? slizgo ?

Opublikowano

Środek jest w s-lin'e razem z czarnym sufitem, zawieszenie też :-)

Czuć ubytki mocy przy aktualnej temperaturze, więc bez prawego intrecooler'a się nie obejdzie, kwestia skompletowania gratów i montować. Po deszczu śmiga jak dzikus, ESP i bez deszczu wariuje na blacie :-):-)

Opublikowano

Środek jest w s-lin'e razem z czarnym sufitem, zawieszenie też :-)

Czuć ubytki mocy przy aktualnej temperaturze, więc bez prawego intrecooler'a się nie obejdzie, kwestia skompletowania gratów i montować. Po deszczu śmiga jak dzikus, ESP i bez deszczu wariuje na blacie :-):-

to fajnie, szkoda ze z zewnatrz s lina ktos nie wzial z salonu wtedy nie musialbys sie pieprzyc i szukac gratow:)

Opublikowano

Ośka i ponad 300 NM to po deszczu pięknie mieli kołami... Ja od razu prawy zamontowałem przy okazji robienia programu, nawet ponad 30 stopni z klimą nie czułem spadków mocy.

Opublikowano (edytowane)

Prawy IC do końca roku powinien wjechać razem z czymś znacznie grubszym :wink:

Póki co pierdoła, ale cieszy spryski mgłowe, polecam!

nyi743ch.jpg

i efekt:

x3k5rev7.jpg


Wpadło kilka modów przy okazji zimnych dni i skompletowania wyposażenia.

Dołożone CLH.

Dołożony włącznik świateł AUTO.

ofneqkrg.jpg

Dołożony czujnik deszczu.

82o9dcex.jpg

Dołożone lusterko fotochrom w środku.

dsmqjk24.jpg

Zamontowana szyba czołowa w wersji Acoustic (różnica w hałasie ok i 2 DB)

46h6incw.jpg

Dołożone szyny mocowania bagażu z taśmą z A6 C6.

7rdvz7um.jpg

Edytowane przez scq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...