marcinch001 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Chwilę mnie nie było tutaj a tu gratów nawrzucane z ASO, coś się dzieje Ile Cię kosztowały wtryski ? Nie lepiej było kupić już 380cc ?
scq Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Chwilę mnie nie było tutaj a tu gratów nawrzucane z ASO, coś się dzieje Powoli coś tam sobie trochę zmieniam, właśnie wjechał dyfuzor s-line w kolorze. Miał być czarny, ale wiało nudą, pod kolor wg mnie zlałby się z budą, więc jest jaśniejszy i mi ta opcja podchodzi Chwilę mnie nie było tutaj a tu gratów nawrzucane z ASO, coś się dzieje Ile Cię kosztowały wtryski ? Nie lepiej było kupić już 380cc ? Wtryski 250 pln`a + 67zł za regenerację 1 szt. w sumie ok. 500 pln. Myślałem o 380CC, ale na stage 1 stykną z BEX`a. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc jak coś ze sprzedażą tych nie będzie problemu Edytowane 18 Maja 2016 przez scq
marcinch001 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Wolał bym kupić nowe 380cc za 175 zł sztuka
scq Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Wolał bym kupić nowe 380cc za 175 zł sztukaCoś stoi na przeszkodzie? Kupuj śmiało.
marcinch001 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Nic nie stoi poprostu uważam ze jak jest taka mała róznica w cenie to lepiej kupić i większe i nowe .
scq Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Tak jak pisałem na stage 1 pykną bezproblemowo, a później będziemy myśleć co dalej. Najpierw pierwsze strojenie. Step by step.
darek995 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Tak jak pisałem na stage 1 pykną bezproblemowo, a później będziemy myśleć co dalej. Najpierw pierwsze strojenie. Step by step. Popieram, będzie tak wrzuci, zrobią strojenie będzie rakieta po roku się znudzi i będzie stage 2
scq Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Ja obstawiam 6 miesięcy maksymalnie, ale przed stage 2 planuję wstawić Q, w końcu auto z 4x4 :-) Downpipe nabiera rumieńców, wtryski zamontowane, w tygodniu w końcu strojenie Edytowane 6 Czerwca 2016 przez scq
marcinch001 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Ja obstawiam 6 miesięcy maksymalnie, ale przed stage 2 planuję wstawić Q, w końcu auto z 4x4 :-) Downpipe nabiera rumieńców, wtryski zamontowane, w tygodniu w końcu strojenie Jak odczucia po założeniu downpipe , jest głośniej ? Edytowane 7 Czerwca 2016 przez marcinch001
scq Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 (edytowane) Też mnie to mega ciekawiło czy będzie ten niby metaliczny dźwięk jak inni wspominają, albo znacznie głośniej od serii. Jestem zaskoczony bo w ogóle nie jest głośniej, na wyższych obrotach >3500 słychać delikatnie mocniej turbo, ale w żaden sposób to nie przeszkadza. Różnica można powiedzieć niezauważalna, a turbo oddycha lepiej Edytowane 7 Czerwca 2016 przez scq
toman Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 W środku nie jest głośniej, ale zapytaj kogoś jak jest na zewnątrz.. u mnie nie jedna osoba pytała co zrobiłem
M@rcin Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 W środku nie jest głośniej, ale zapytaj kogoś jak jest na zewnątrz.. u mnie nie jedna osoba pytała co zrobiłem potwierdzam Jest moc
scq Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Skoro o mocy mowa to trzeba nawiązać do tematu Szybkie odwiedziny u Witka w R-Performance (jak inni kojarzą pewnie Rogal): Krótkie podejście, trochę czekania w poczekalni na półpiętrze, silnik wg Witka w ultra kondycji i wynik jak poniżej: Stage I oficjalnie zamknięty - efekt i podsumowanie zawiera się w uśmiechu na twarzy! Czas leci, a w miedzy czasie wleciał nowy zawór regulacji ciśnienia, wymiana uszczelki pokrywy zaworów Ehrling, kompletny termostat z grzałką Behr, płukanka Liquid Moly i oliwa Motul 8100 x-cess
maciek23ms Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) bardzo fajny pomysl, tylko jakos tak mam ze ze zwyklej a4 nigdy sie nie zrobi pelnego s-lina ale moze to przez to ze widzialem tylko takie pseudo-przerobki, tu efekt jest spoko, chociaz czarnej podsufitki i zawieszenia brakuje, z drugiej strony rozumiem ze na rynku polskim ciezko pelnego slina dostac w 1.8t Edytowane 14 Września 2016 przez maciek23ms
audicoman Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Fajne wozidło Też mam taką instalkę jak Ty Czemu od razu nie wsadziłeś FMIC lub prawego IC z BEX? Jak z mocą sprawa wygląda w czasie upałów? Edytowane 14 Września 2016 przez audicoman
darek995 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 W upały sie nie jezdzi tylko piwko pije 205KM to juz jakoś jedzie a po deszczu jak ? slizgo ?
scq Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Środek jest w s-lin'e razem z czarnym sufitem, zawieszenie też :-) Czuć ubytki mocy przy aktualnej temperaturze, więc bez prawego intrecooler'a się nie obejdzie, kwestia skompletowania gratów i montować. Po deszczu śmiga jak dzikus, ESP i bez deszczu wariuje na blacie :-):-)
maciek23ms Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Środek jest w s-lin'e razem z czarnym sufitem, zawieszenie też :-) Czuć ubytki mocy przy aktualnej temperaturze, więc bez prawego intrecooler'a się nie obejdzie, kwestia skompletowania gratów i montować. Po deszczu śmiga jak dzikus, ESP i bez deszczu wariuje na blacie :-):- to fajnie, szkoda ze z zewnatrz s lina ktos nie wzial z salonu wtedy nie musialbys sie pieprzyc i szukac gratow:)
audicoman Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Ośka i ponad 300 NM to po deszczu pięknie mieli kołami... Ja od razu prawy zamontowałem przy okazji robienia programu, nawet ponad 30 stopni z klimą nie czułem spadków mocy.
scq Opublikowano 5 Października 2016 Autor Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Prawy IC do końca roku powinien wjechać razem z czymś znacznie grubszym Póki co pierdoła, ale cieszy spryski mgłowe, polecam! i efekt: Wpadło kilka modów przy okazji zimnych dni i skompletowania wyposażenia. Dołożone CLH. Dołożony włącznik świateł AUTO. Dołożony czujnik deszczu. Dołożone lusterko fotochrom w środku. Zamontowana szyba czołowa w wersji Acoustic (różnica w hałasie ok i 2 DB) Dołożone szyny mocowania bagażu z taśmą z A6 C6. Edytowane 5 Października 2016 przez scq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się