Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 165 km vs 2.4 177 km


r.kuderawiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi: Koledzy interesuje mnie silniczek 2.4 177 km (audi a6 c6) Wyczytałem w necie że ten silnik jest już na łańcuchu i ma jakiś rozdzielacz na rozrządzie czy coś takiego i wyczytałem również że ten silnik nie jest już taki super jak poprzednik 2.4 165 :) Może posiada ktoś większą wiedzę na ten temat niż ja i internet :)

Pozdrawiam kolegów z forum :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretnie chciałbyś jeszcze wiedzieć? Tak jak napisałeś 177 ma rozrząd na łańcuchu i to z tyłu silnika więc jego wymiana wiąże się z demontażem silnika. Jest to silnik na pośrednim wtrysku więc bez problemu łyknie LPG...

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


177 km

Przyczepie się.

O co biega z tymi kilometrami ???

Bo konie mechaniczne mają inny skrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

177 km

Przyczepie się.

O co biega z tymi kilometrami ???

Bo konie mechaniczne mają inny skrót.

Jeden jedzie 165km bez awaryjnie drugi 177km potem laweta ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nowa konstrukcja tylko pojemność ta sama.I tylko w A6 C6 szedł.Rozrząd jest na łańcuchu ale jak kolega wspomniał jest od grodzi i trzeba silnik wywalać do wymiany.Jest niby długowieczny bo łańcuch ale niestety tryb LL i jakość oleju/częstość wymian ma wpływ,że klękają napinacze i cały rozrząd do roboty.Okolice 6000 się wtedy płynie :facepalm: .Temat znany i trzeba mieć to na uwadze ale ogólnie nie jest źle.Z tych powodów właśnie jest gorszy od starszych V.Gaz jak najbardziej.Nawet dosyć sporo tego u nas jeździ.Chyba 2 silnik po 3,0 TDI jako tańsza alternatywa.Jeśli się nie wykrzaczy akcja z rozrządem to zagazowane C6 2,4 wyjdzie najtaniej w tej budzie w całokształcie eksploatacji.Bo oprócz tego rozrządu większych kosztownych usterek tego silnika nie ma. :)


W ofertach jest dużo egzemplarzy w lpg i często nalotach 300+ więc nie jest z nim tak źle :)


To jest coś takiego wtedy jak na filmie.Od 1:57 najepiej słychać i jak gazuje więc nawet laik skuma,że coś jest nie tak z motorem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chciałbym tego rozrządu nie ruszac skoro jest na łańcuchu i tam nie zaglądac :) akcji z tym rozrządem chyba mało było :) ???? Nie chciałbym żeby na mnie trafiło :)

3.0 TDI jest dobrym silniczkiem ? najlepszym ?

Edytowane przez r.kuderawiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 tdi jest bardzo dobrym silnikiem ale bardzo drogi w utrzymaniu przykładowe ceny rozrząd z 6 tyś wymiana i częsći w serwisie około 10 tyś drugą taką bolączką są wtryski ponad 5 tyś oraz klapy w kolektorach no i spalanie w mieści z 10-12 litrów i nie zapominajmy o filtrze cząstek stałych DPF usunięcie około 1000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 3,0 tdi bym jeszcze 4,2 w benzynie dorzucił ale to inna pólka cenowa i koszty.3,0 TDI jest optymalnym wariantem i najczęstszym.W benzynie te 2,4 mimo wszystko.Poszukaj pewnego egzemplarza z jakąś w miarę historią serwisową i jeżdżonym na dobrym oleju i nie LL.Niektóre miały robiony bądź sprawdzany chociaż ten rozrząd już.A jakby co to zostaw sobie te kilka tysi zapasu na ewentualną naprawę.Tego 2,4 naprawdę sporo jeździ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...