Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dpf blad


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś samochód przeszedł w awaryjny i migała lapka od świec po poszukiwaniach przyczyny wyszło ze dpf postanowiłem go wypalic na postoju ale tu poległem przerwało z jakichś względów bezpieczeństwa proszę o radę co dalej przesyłam logi

077 Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 0.00 %
231 Particle filter; soot mass calculated 24.32 g
232 Particle filter; soot mass measured 0.63 g
339 Exhaust gas temp.bef.turbocharger 842.0 °C
340 Exhaust gas temperature before particulate filter 104.5 °C
341 Exhaust gas vol.flow particulate filter 0.0 mł/h
da się z tym coś jeszcze zrobić w warunkach domowych ????
Opublikowano (edytowane)

Witam dziś samochód przeszedł w awaryjny i migała lapka od świec po poszukiwaniach przyczyny wyszło ze dpf postanowiłem go wypalic na postoju ale tu poległem przerwało z jakichś względów bezpieczeństwa proszę o radę co dalej przesyłam logi

077 Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 0.00 %
231 Particle filter; soot mass calculated 24.32 g
232 Particle filter; soot mass measured 0.63 g
339 Exhaust gas temp.bef.turbocharger 842.0 °C
340 Exhaust gas temperature before particulate filter 104.5 °C
341 Exhaust gas vol.flow particulate filter 0.0 mł/h
da się z tym coś jeszcze zrobić w warunkach domowych ????

Tu jest filmik jak to sie robi dokladnie opisane w audi Q5 ale robi sie tak samo.

Jesli przerywa ci wypalanie serwisowe to nie jest spelniony z jakis warunek potrzebny do wykonania wypalania serwisowego.

Nie masz bledow w silniku?

Nie masz duzego zapelnienia bo "232 Particle filter; soot mass measured 0.63 g" to mala wartosc i moze dlatego przerywa wypalanie.

Podaj jeszcze ilosc sadzy.

Moze czujnik roznicy cisnien padniety?

Edytowane przez Artekkkk
Opublikowano

I jak, udało CI się tryb serwisowy? U mnie jest wyłączany ze względów bezpieczeństwa...

Opublikowano

Jest wylaczony ze wzgledow bezpieczenstwa poniewaz jeden z czynnikow nie jest spelniony.

Temperatura oleju, silnika, brak bledow itp...

Opublikowano

Silnik 90 stopni więc i temperatury się zgadzają. Oprócz błędu czujnika parkowania jest tylko błąd filtra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...