MariuszKoz Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Witam wszystkich, Zauważyłem, że od prędkości ok 90 km/h wzwyż pojawiają się w kabinie wibracje. Przy niższych prędkościach jest całkowita cisza zarówno przy przyśpieszaniu, jak i normalnej jeździe. Co to może być? Zmieniałem teraz opony na nowe letnie i dalej wibracje się utrzymują. Zatem to nie wina kół. Co jeszcze mogę sprawdzić?
amaradaar Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 przód czy tył? felgi? zawiecha ? piasta? przy chamowaniu ze 140 nie ma bicia-dźwięku ? tarcze...
eryczek93 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 To ze zmieniales opony to na dobra sprawe nie wyklucza calkowicie kół. Tak jak napisal kolega wyzej. Wedlug mnie krzywa felga na przodzie. Jesli wibracje wystwpuja przy wiekszej predkosci to jest w 99% przypadków wina ķół czyli opon lub felg, ewentualnie piasta. Przy hamowaniu z wiekszej predkosci jak napisal kolega jak bicie jest wieksze to dodatkowo tarcze. Ps opony zmieniales na tych samych felgach czy masz 2 komplety
MariuszKoz Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2016 To ze zmieniales opony to na dobra sprawe nie wyklucza calkowicie kół. Tak jak napisal kolega wyzej. Wedlug mnie krzywa felga na przodzie. Jesli wibracje wystwpuja przy wiekszej predkosci to jest w 99% przypadków wina ķół czyli opon lub felg, ewentualnie piasta. Przy hamowaniu z wiekszej predkosci jak napisal kolega jak bicie jest wieksze to dodatkowo tarcze. Ps opony zmieniales na tych samych felgach czy masz 2 komplety Założyłem nowe opony letnie na alufelgi, na których miałem zimowe. Czy zamiana na szybko felg - przód na tył ma jakiś sens? przód czy tył? felgi? zawiecha ? piasta? przy chamowaniu ze 140 nie ma bicia-dźwięku ? tarcze... Założyłem nowe opony na te same felgi, co poprzednio. Mogę ewentualnie zmienić przód na tył i wtedy sprawdzić. Przy hamowaniu z dużej prędkości nie ma bicia. Zresztą są założone nowe tarcze i klocki. Zawieszenie zachowuje się cichutko, ale oczywiście mogę je sprawdzić na stacji diagnostycznej. Co do piasty, to nie wiem. Musiałbym podjechać do mechanika. To można jakoś wizualnie sprawdzić?
eryczek93 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Jasne ze pomoze zamiana z przodu na tyl ale tylko w takim wypadku gdy teraz te co sa z tylu sa prostsze bo na przodzie bardziej odczuwalne sa wibracje. Mozesz sprobowac dac tyl na przod przod na tyl i zobaczyc jak nadal bedzie bilo to moze ktoras felga jest bardzo krzywa wtedy sprobuj sobie inny komplet jak masz mozliwe zalozyc a jak nie to jedz do dobrego wulkanizatora i oceni stan felgi. Opon tez bym nie wykluczal no mozliwe jest ze na zimowkach masz gule i na letnich tez. Czasem rozne rzeczy sie zdarzaja
Kamel34 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Jedz na wyważanie niech Ci jeszcze raz sprawdzi koła. Może felga krzywa? Jeśli tak szkoda nowych opon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się