Gornano Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Panowie moje wyniki po wizycie na hamowni. Czekam na opinie... Ps.Pomińmy opory toczenie , mam jakies lipne zimówki i musze wymienic...
M3I Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 NIe wierze ,że to seria ... + 40 KM??? bez przesady . coś musiało być dłubane
Yelo Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 No to teraz zacznie się szukanie modów pod maską
Gornano Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 Chłopaki to jest wersja ABT wiec cos napewno było dłubane. Seria , bo nie wiedzielismy ile ma koników dlatego koles zaznaczył ze to seria
Marek12 Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 :oklaski: No pozazdrościć :oklaski:
Gornano Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 I co chłopaki ? jakie wnioski co do charakterystyki? Chyba nie ma co poprawiać co?
Dev Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 mozna popracowac nad przebiegiem momentu obrotowego tak aby wchodził dużo szybciej
Gornano Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 dół mam słaby bo mam stożek, i zastanawiam sie czy nie powrocic do seryjnego dolotu i moze jakis wklad ale za to dzwiek jest nie do przebicia, hmm..
ozi_wells Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 a masz tylko stozek czy cały dolot przeliczony pod ten model silnika. sam stozek nic nie daje poza dzwiekiem własnie.
Gornano Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 Sam stożek bo nic wiecej tak naprawde mi nie trzeba, a głównym założeniem było uzyskanie ciekawego dzwieku. Jestem Ciekaw jak moje 1.8T ma sie do 2.8 193KM?? Który szybszy? Jak myslicie
ozi_wells Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 moim zdaniem to ten stozek nie tylko nic nie daje ale wrecz psuje. a dzwiek mozna uzyskac dobrym tłumikiem, który dodatkowo jeszcze pomoze w osiągach.[br]Dopisany: 28 Listopad 2008, 14:03_________________________________________________mysle ze powinno złotac 2.8 przedewszystkim dlatego ze jest lzejsze.
poziek Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Zamiast stożka zaleciłbym zamontowanie sztywnej rury doprowadzającej powietrze od filtra do turbo. Cena w zależności czy samco - 159$ czy spawana z kwasówki - okło 400 zł przyrosty sa rzędu 7-9 KM i kilkunastu NM i poprawia się przebieg krzywych. Wynik z hamowni bardzo zadowalający. Przebiegi bardzo dobre. Bardzo ładnie trzyma moc do końca...moim zdaniem masz tez inną turbinę...
Gornano Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 Ooo to mnie zaskoczyłes Poziek, inna turbina mówisz. Ciekawe od czego ? i ciekawe czy jeszcze sa jakies mody zrobione. A tak reasumując: wywalić stożek , wstawić standardową puche z filtrem i połączyć ją kwasówką z turbiną, zgadza się? Czy coś pokiełbasiłem? A tak na marginesie ciekawe czy tam jeszcze katalizator jest? Po wyniku AFR możnaby przepuszczac ze tak.. Choć nie powinno być..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się