Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wyniki mojej A4 z hamowni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie moje wyniki po wizycie na hamowni. :naughty:

Czekam na opinie...

Ps.Pomińmy opory toczenie , mam jakies lipne zimówki i musze wymienic...

wynikihamownia418t001rza0.th.jpg

Opublikowano

:oklaski: :oklaski: :good:

Opublikowano

No to teraz zacznie się szukanie modów pod maską :tongue4:

Opublikowano

Chłopaki to jest wersja ABT wiec cos napewno było dłubane. Seria , bo nie wiedzielismy ile ma koników dlatego koles zaznaczył ze to seria

Opublikowano

I co chłopaki ? jakie wnioski co do charakterystyki? Chyba nie ma co poprawiać co?

Opublikowano

mozna popracowac nad przebiegiem momentu obrotowego

tak aby wchodził dużo szybciej

Opublikowano

dół mam słaby bo mam stożek, i zastanawiam sie czy nie powrocic do seryjnego dolotu i moze jakis wklad ale za to dzwiek jest nie do przebicia, hmm..

Opublikowano

a masz tylko stozek czy cały dolot przeliczony pod ten model silnika. sam stozek nic nie daje poza dzwiekiem własnie.

Opublikowano

Sam stożek bo nic wiecej tak naprawde mi nie trzeba, a głównym założeniem było uzyskanie ciekawego dzwieku.

Jestem Ciekaw jak moje 1.8T ma sie do 2.8 193KM?? Który szybszy? Jak myslicie

Opublikowano

moim zdaniem to ten stozek nie tylko nic nie daje ale wrecz psuje. a dzwiek mozna uzyskac dobrym tłumikiem, który dodatkowo jeszcze pomoze w osiągach.[br]Dopisany: 28 Listopad 2008, 14:03_________________________________________________mysle ze powinno złotac 2.8 przedewszystkim dlatego ze jest lzejsze.

Opublikowano

Zamiast stożka zaleciłbym zamontowanie sztywnej rury doprowadzającej powietrze od filtra do turbo. Cena w zależności czy samco - 159$ czy spawana z kwasówki - okło 400 zł

przyrosty sa rzędu 7-9 KM i kilkunastu NM i poprawia się przebieg krzywych.

Wynik z hamowni bardzo zadowalający. Przebiegi bardzo dobre. Bardzo ładnie trzyma moc do końca...moim zdaniem masz tez inną turbinę...

Opublikowano

Ooo to mnie zaskoczyłes Poziek, inna turbina mówisz. Ciekawe od czego ? i ciekawe czy jeszcze sa jakies mody zrobione.

A tak reasumując: wywalić stożek , wstawić standardową puche z filtrem i połączyć ją kwasówką z turbiną, zgadza się? Czy coś pokiełbasiłem?

A tak na marginesie ciekawe czy tam jeszcze katalizator jest? Po wyniku AFR możnaby przepuszczac ze tak.. Choć nie powinno być..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...