rojbert82 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 dioda od chamulca prawie cały czas mruga i razem z nią dioda od abs sie włancza ,nie mam abs ,słyszałem ze to moze byc jakis czujnik ,czy ktos ma takie problemy?
rav Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Podepnij VAG'a i sprawdz czy czasem komputer nie zgłosi jakichś błędów
chudineze Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 A może niski stan płynu hamulcowego.
mateogda Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Napisz w jakich okolicznościach pojawił się problem może to nam coś podpowie. Druga sprawa A4 bez ABSu?
_Solar_ Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 ruga sprawa A4 bez ABSu? :shocked kazde A4 miało ABS w porze zimowej powinienes tego najlepiej doświadczyc na sliskiej powierzchni jadac z niewielka predkoscia wcisnać hempel na maxa i poczujesz stukanie w pedał jesli rownież Ci miga kontrolka od ABSu to koniecznie musisz podłaczyc vaga
bartek1605 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam, podłącze się pod ten wątek ponieważ mam ten sam problem, a mianowicie po włączeniu zapłonu i odpaleniu motoru jest OK, poziom płynu hamulcowego jest sprawdzony, gdy jadę ok. 15km/h ABS działa a po przekroczeniu 20km/h zapala się kontrolka hamulca i ABS, oczywiście w tym momencie ABS mówi "PA PA" i kółka się ślizgają. Jeśli komuś pomogło samo skasowanie błędów dajcie znać.
ozi_wells Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam, podłącze się pod ten wątek ponieważ mam ten sam problem, a mianowicie po włączeniu zapłonu i odpaleniu motoru jest OK, poziom płynu hamulcowego jest sprawdzony, gdy jadę ok. 15km/h ABS działa a po przekroczeniu 20km/h zapala się kontrolka hamulca i ABS, oczywiście w tym momencie ABS mówi "PA PA" i kółka się ślizgają. Jeśli komuś pomogło samo skasowanie błędów dajcie znać. sprawdźcie czujniki od abs-u przy kołach. one są na wcisk i czesto lubią sie wysuwać, dodatkowo mogło sie cos stać z którąś zębatka w kole. poszukajcie na forum jest trochę o tym.
_Solar_ Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Podepnij pod vaga i zobacz czu coś to da być moze kostki przy kołach Ci nie łaczą od ABSu posprawdzaj je i zobacz czy to coś pomoże
rojbert82 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 no tak kostki ,czujniki mogą byc zabrudzone i nie stykac ,czy mozna je sprawdzic bez odkręcania kół ?
ozi_wells Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 no raczej nie bardzo no chyba ze vag cos wypluje.
bartek1605 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 ;( sprawdziłem dzisiaj Vagiem i czujnik poszedł się wietrzyć, uszkodzenie mechaniczne.
rojbert82 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 ciekawe ile kosztuje taki czujnik ? słyszałem ze sporo .nie jest tak zle tylko ze ta dioda daje mi po gałach
ozi_wells Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 ale na vagu wyszło ze uszkodzony mechanicznie???? bo w sumie to zabrudzenie albo wysuniecie to jest uszkodzenie mechaniczne. napewno wiesz na którym kole jest problem. rozbierz to, wyczysc i przeglądnij dobrze moze poprostu przewód jest lekko nadtarty i jak zalepisz to na jakis czas bedzie.
bartek1605 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 koszt od 250 do 500 w zależności od czujnika, z tego co mi powiedział "majster" działa na zasadzie indukcji magnetycznej czyli czyszczenie odpada. Jeszcze sprawdze ten przewód ale Vag nienawiązałby z nim połączenia.
ozi_wells Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 a który czujnik sie zgłosił bo jak z przodu to zębatka jest na przegubie, no i raczej tylko wymiana jak cos nie chodzi, ale z tył w tarczy razem z łozyskiem jest taka płytka ponacinana. moze ona jest zabrudzona, albo gdzies przerdzewiała.
spetsnaz Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 z tego co mi powiedział "majster" działa na zasadzie indukcji magnetycznej czyli czyszczenie odpada. Majster ma rację, Twoje wnioski są natomiast błędne. Zabrudzenie czujnika ma wpływ na jego funkcjonowanie.
bartek1605 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 :> chciałem dzisiaj kupić ten nieszczęsny czujnik jednak są dwa rodzaje i żeby mieć właściwy musiałem tam zajrzeć. Okazało się że czujnik był w niewłaściwej odległości, został lekko przytarty przez zębatkę. Po ustawieniu w odpowiedniej odległości (1-7mm) problem został rozwiązany. Dodam tylko, że w dniu wystąpienia problemu wymieniałem wachacz i prawdopodonie został ruszony czujnik. sprawdźcie czujniki od abs-u przy kołach. one są na wcisk i czesto lubią sie wysuwać, dodatkowo mogło sie cos stać z którąś zębatka w kole. poszukajcie na forum jest trochę o tym. Dzęki ozi_wells
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się