Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dioda od hamulca mruga


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do czujników, jaka powinna być ustawiona ich odległość od zębów? Kolega bartek1605 napisał:

"Po ustawieniu w odpowiedniej odległości (1-7mm) problem został rozwiązany." i to mnie trochę zmyliło, głównie chodzi mi o tą górną granicę :disgust:. Sam mam podobny problem z moją audi, nie mogę jej przez to rejestrować, bo z takim błędem nie przejdzie przeglądu... Pls o info.

Pociągnę temat dalej - moje czujniki, a w szczególności tylne, są wytarte od zębatek, co nie powinno nigdy się zdarzyć wg mnie. Zębatki mają wszystkie zęby. Jeśli już są podtarte te czujniki, jeden nawet do rdzenia, to mogą działać poprawnie? Oporności czterech są jednakowe, około 1200 omów, podobno dobre wartości. Mam problem podłączyć się komputerem [nie vag] pod ABS, już dwa różne podłączałem i nic, przerywa połączenie. A może to nie/nietylko czujniki, może sterowniki siadły od ABS'u? Będę próbował chyba jutro w warsztacie typowo zajmującym się elektroniką pojazdową, może im się uda. Sam zamówiłem interfejs VAG, ale jeszcze go nie mam... Najbardziej denerwuje mnie to, że nie mogę jeszcze wypróbować mojej maszyny :> Będę wdzięczny za jakieś info w tym temacie.

Pozdro :)

Opublikowano

Dlaczego nie przejdzie przeglądu ? Przecież układ hamulcowy mechanicznie jest o.k tylko nie działa ABS,miałem podobny problem w poprzednim samochodzie (świecąca kontrolka ABS) i przegląd przechodził bez problemów.

Opublikowano

nie ma znaczenia czy jest abs czy nie ma liczy sie skutecznosc hamowania na kazdym z kól, co sprawdzane jest na rolkach pomiarowych. jezeli auto hamuje na kazdej osi obydwoma kołami w normie (oczywiscie przód mocniej a tył słabiej) to nie ma znaczenia czy abs działa czy nie. pozatym abs to tylko wspomaganie hamulca a nie hamulec, w niektórych starszych autach np. audi 100 c4 abs był odłączany przyciskiem tak jak teraz esp.

Opublikowano

nie ma znaczenia czy jest abs czy nie ma liczy sie skutecznosc hamowania na kazdym z kól, co sprawdzane jest na rolkach pomiarowych. jezeli auto hamuje na kazdej osi obydwoma kołami w normie (oczywiscie przód mocniej a tył słabiej) to nie ma znaczenia czy abs działa czy nie. pozatym abs to tylko wspomaganie hamulca a nie hamulec, w niektórych starszych autach np. audi 100 c4 abs był odłączany przyciskiem tak jak teraz esp.

No dokładne o tym samym mówiłem ale w razie wątpliwości można podjechac na stację diagnostyczną i zapytac diagnoste

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...