Skocz do zawartości

Huberth

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Huberth

Osiągnięcia Huberth

0

Reputacja

  1. Co weszlo w miejsce kata i jakie efekty, bo zazwyczaj sie slyszy, ze to operacja na + dla silnika, a piszesz ze zero roznicy? A z reszta wydechu tez cos robiles? Ja mam narazie all ori i mysle o modach... wiec daj znac jak mozesz. pozdro
  2. Podpinam się pod temat, bo mam podobny problem co Vaako. Co sądzicie o głośnikach pod półką [bez rezania otworów]? Ktoś mi tak podpowiedział, ale nie wiem jak to się sprawdza w A4. Ma ktoś tak zamonotowane głośniki? Jak tak to jaki rozmiar okrągłych głośników wchodzi w otwory w blaszy?
  3. Faktycznie, juz pisze . W mojej A4 jest zainstalowany najprostszy system audio [4 glosniki z przodu], bo chyba nie wychodzily modele bez zadnych glosnikow? Chce wrzucic na tyl pod polke jakies. Interesuje mnie czy ktos montowal w ten sposob glosniki wieksze od ori?
  4. Ja mam troche inny problem, ale temat pasuje do niego i mysle ze nie ma po co zakladac nowego. Chodzi mi o zamontowanie glosnikow do tylnej polki bezposrednio do blachy pod nia. Glosniki do jakiej srednicy mieszcza sie w jej fabryczne otwory? Nie mam mozliwosci przymiarki roznych glosnikow, dlatego sie pytam, moze ktos sie tym interesowal. Pozdro
  5. Model opon prawdopodobnie nie jest glosny, z tego co wiem to np dunlopy sp sport 01 [na temat innych bieznikow nie mam takich info] sa jednymi z najcichszych opon letnich, bynajmniej wg ostatnich testow porownawczy [ rozmiarow 205/55 r16] ktoregos magazynu motoryzacyjnego. Z tego co widze wiekszosc montuje uzywane opony [sam tez to zrobilem wczoraj ], a te trafiaja do sprzedazy glownie ze wzgledow nieprawidlowego zuzycia [bo po co ktos by sprzedawal dobre opony?]. Mimo obiecujacej glebokosci bieznika opona m.in. moze byc wyzabkowana i to nie musi byc nad wyraz wyrazne, aby nadmiernie halasowalo podczas jazdy. Jak wyzej napisalem, wczoraj zamontowalem sobie oponki uzywane, maja ladna glebokosc bieznika, kolo 4mm, ale juz przed montazem zauwazylem delikatne wyzabkowanie po wewnetrznej stronie opon[mialy to conajmniej 2 opony]. Halasuja glosno, slychac je od okolo 40km/h. Drgan kierownicy nie ma na szczescie, poki co przejezdze na nich, bo nowych 16" nie kupie [w planach wieksze kola...] w skrocie: nowa to nowa, a uzywka nie kazda jest dobra...Pozdrawiam
  6. Ciekawy temat. Moja audi faluje po puszczeniu gazu, wiec z tego co czytam bede musial sprobowac przeczyscic przepustnice. Jak cos zdzialam to dam znac, ale to najwczesniej w styczniu...
  7. Rowniez polecam Goodyear'y UG7+, nie sa tanie, jednak warte polecenia. Znakomite na zime, sam mam takie na audi c4 i chwale sobie. Dunlop'y napewno tez dobre, ale nie jezdzilem...
  8. Sterownik mam naprawiony, koszta 300zl + przesylka. Jeszcze tylko sprawdzic dlaczego nie hamuje jedno z kol i zarejestrowac auto, moze uda sie w tym roku jeszcze. Pozdro
  9. Tak, za 100 zl pewnie mozna znalezc, srednio 250 zl to kosztuje. Ale kupic to nie problem, chodzi nadal o te oznaczenia, zeby to wspolgralo z moim autem. Czekam na info jak ktos sie zna na tym.
  10. Witam, mam do wymiany najprawdopodobniej sterownik ABS i zamierzam kupic uzywana kompletna pompe (samego sterownika raczej nikt mi nie sprzeda). Moje auto jak w profilu. Numer mojej pompy Bosch to 8E0 614 111 A , dostepne na te chwile mam pompy z koncowka AB i AM. Teraz pytanie, jak patrzec na te oznaczenia, A, AM, AB?? Nie wiem czy ktoras z nich moze pasowac do mojej Audi. Prosze o jakas podpowiedz. Pozdro
  11. Co do czujników, jaka powinna być ustawiona ich odległość od zębów? Kolega bartek1605 napisał: "Po ustawieniu w odpowiedniej odległości (1-7mm) problem został rozwiązany." i to mnie trochę zmyliło, głównie chodzi mi o tą górną granicę . Sam mam podobny problem z moją audi, nie mogę jej przez to rejestrować, bo z takim błędem nie przejdzie przeglądu... Pls o info. Pociągnę temat dalej - moje czujniki, a w szczególności tylne, są wytarte od zębatek, co nie powinno nigdy się zdarzyć wg mnie. Zębatki mają wszystkie zęby. Jeśli już są podtarte te czujniki, jeden nawet do rdzenia, to mogą działać poprawnie? Oporności czterech są jednakowe, około 1200 omów, podobno dobre wartości. Mam problem podłączyć się komputerem [nie vag] pod ABS, już dwa różne podłączałem i nic, przerywa połączenie. A może to nie/nietylko czujniki, może sterowniki siadły od ABS'u? Będę próbował chyba jutro w warsztacie typowo zajmującym się elektroniką pojazdową, może im się uda. Sam zamówiłem interfejs VAG, ale jeszcze go nie mam... Najbardziej denerwuje mnie to, że nie mogę jeszcze wypróbować mojej maszyny :> Będę wdzięczny za jakieś info w tym temacie. Pozdro
  12. Siema :>. Zakupiłem Audi A4 TQ rok 1997 sedan i myślę, że przydadzą mi się informacje z tego forum [auto z miejsca ma troche do zrobienia], poza tym może poznam paru z Was. Pozdrowionka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...