cookiemonster Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Nie wiadomo skad pojawil sie u mnie dziwny terkot w zakresie obrotow 900-1300.. powyzej tej granicy ustawal... Oddawalem wlasnie samochod do uszczelnienia rozrzadu wiec mechanik przyjrzal sie tez temu.. nic w gruncie rzeczy nie odkryl i wspomnial ze w zasadzie ow terkot jakby zanikl. Dzis odebralem samochod... i co.. pod gorke nie moge podjechac, samochod jest mulem totalnym, niema kopniecia od turbiny powyzej 2000 obr/min.. Do tego zauwazylem ze jak go gasze... to silnik bardzo niefajnie konczy pracowac, kolysze buda i cos tam jeszcze 'strzela'... Na dziale napedowym, padla sugestia ze terkot moze byc od zaworka N75 Co to moze byc?? Pozdrawiam
Tomeks Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 a przypadkowo rozrządu czasem ci nie przestawili PS.jesteś z Trójmiasta,a na spotach nie bywasz ,popraw się ,zapraszamy http://www.a4-klub.pl/smf/pomorskie-b88.0/
cookiemonster Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 a przypadkowo rozrządu czasem ci nie przestawili PS.jesteś z Trójmiasta,a na spotach nie bywasz ,popraw się ,zapraszamy http://www.a4-klub.pl/smf/pomorskie-b88.0/ generalnie mam zaufanie do tego mechanika, niejeden samochod mi robil i to powazne naprawy silnika byly i zawsze bylo git.. ale cholera ich wie.. tak poza tym, to audi jezdzi pieknie gladko... tylko brakuje mocy podejrzewam ze to tego poweru od turbiny... bo przeoczyc sie go nie da.. a tu zwykla furmanka... wiec nie wiem czy przestawienie rozrzadu moze spowodowac takie dzialanie.. nie znam sie.. ale bardzo charakterystyczne jest to gaszenie silnika.. ewidentnie cos tam nie trybi jak powinno.. fakt, nigdy nie zwrocilem uwagi na lokalna grupe klubu.. obiecuje poprawe
Tomeks Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 a przypadkowo rozrządu czasem ci nie przestawili PS.jesteś z Trójmiasta,a na spotach nie bywasz ,popraw się ,zapraszamy http://www.a4-klub.pl/smf/pomorskie-b88.0/ generalnie mam zaufanie do tego mechanika, niejeden samochod mi robil i to powazne naprawy silnika byly i zawsze bylo git.. ale cholera ich wie.. tak poza tym, to audi jezdzi pieknie gladko... tylko brakuje mocy podejrzewam ze to tego poweru od turbiny... bo przeoczyc sie go nie da.. a tu zwykla furmanka... wiec nie wiem czy przestawienie rozrzadu moze spowodowac takie dzialanie.. nie znam sie.. ale bardzo charakterystyczne jest to gaszenie silnika.. ewidentnie cos tam nie trybi jak powinno.. fakt, nigdy nie zwrocilem uwagi na lokalna grupe klubu.. obiecuje poprawe no to dziwne gaśnięcie mogło by pasować wpadnij w środę na spota,będzie VAG,podepniemy,pobadamy i będziemy kombinować
Sztomel Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 jeśli dziwnie gaśnie to trzeba sprawdzić klapę gaszącą znajdującą się w obudowie zaworu EGR - zwłaszcza jeśli rzuca silnikiem przy gaszeniu, co do muła to najlepiej jak zaufasz kolegom ze spota, diagnoza Vagiem wyjaśni sprawę, podejrzewam, że masz gdzieś przetarty wężyk podciśnienia i dlatego ma muła a na dodatek N18 nie potrafi zamknąć klapy gaszącej przy gaszeniu i chyba tu będzie tkwił problem.[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 09:08_________________________________________________chodzi o ten dinks: sprawdź czy przy gaszeniu jest wciągana ta czarna dźwignia przy obudowie zaworu EGR co widać na fotce a znajduje się to w tym miejscu na silniku : jestem pewien, że gdzieś, któryś wężyk będzie nieszczelny, wymienić i problem ustanie.
cookiemonster Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 jeśli dziwnie gaśnie to trzeba sprawdzić klapę gaszącą znajdującą się w obudowie zaworu EGR - zwłaszcza jeśli rzuca silnikiem przy gaszeniu, co do muła to najlepiej jak zaufasz kolegom ze spota, diagnoza Vagiem wyjaśni sprawę, podejrzewam, że masz gdzieś przetarty wężyk podciśnienia i dlatego ma muła a na dodatek N18 nie potrafi zamknąć klapy gaszącej przy gaszeniu i chyba tu będzie tkwił problem.[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 09:08_________________________________________________chodzi o ten dinks: sprawdź czy przy gaszeniu jest wciągana ta czarna dźwignia przy obudowie zaworu EGR co widać na fotce a znajduje się to w tym miejscu na silniku : jestem pewien, że gdzieś, któryś wężyk będzie nieszczelny, wymienić i problem ustanie. Wow.. dzieki za odpowiedz, i material foto, pelen profesjonalizm Zastosuje sie do Waszych wskazowek. Dla mnie to 100% magii i sam za naprawe brac sie nie bede, ale bede wiedzial co podpowiedziec mechanikowi :notworthy: Pozdro
jarek1125 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 To ja się podepnę pod temat.. Mi gaśnie normalnie, ale niema efektu turbo tzn. powyżej 2000 obrotów nic się nie dzieje, a auto jedzie jakby się cofało.. zero mocy totalny żółw ;( i żadnych objaw dodatkowych nie ma. Cóż to może być bracia mili?
Sztomel Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 jarek1125 przyczyn może być wiele: -przepływomierz masowy powietrza, -zawór ograniczenia ciśnienia doładowania N75, -czujnik ciśnienia doładowania, -zapieczone kierownice zmiennej geometrii turbiny, -nieszczelne wężyki podciśnienia, -nieszczelna gruszka sterowania kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii turbiny, -nieszczelne węże i plastikowe rury powietrza doładowanego itp. a sprzawdzanie wszystkich po kolei i wymienianie podzespołów jest kosztowne więc najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wykonanie diagnostyki VAG-COMem poprzez odczytanie błędów sterownika silnika oraz zrobienie logów dynamicznych a następnie wklejenie logów na forum i podanie symboli błędów.
jarek1125 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Dzięki za odpowiedź, umówiłem się dziś z elektrykiem i zdiagnozuje problem (mam nadzieje) i dam znać cóż to było nie dobrego..
cookiemonster Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2008 podejrzewam, że masz gdzieś przetarty wężyk podciśnienia i dlatego ma muła a na dodatek N18 nie potrafi zamknąć klapy gaszącej przy gaszeniu i chyba tu będzie tkwił problem. diagnoza sie sprawdzila... przetarty wezyk... Juz wszystko smiga sprawnie ze hej! Gasnie z klasa... niestety terkot w zakresie obrotow 900-1100 nadal jest slyszalny... teraz jakos tak 4 razy ciszej, ale jednak cos tam mruczy... Pozdrawiam
jarek1125 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 nieszczelne wężyki podciśnienia, piwo dla Sztomel-a tutaj był problem, ale już jest rozwiązany Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się