Skocz do zawartości

jarek1125

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarek1125

Osiągnięcia jarek1125

0

Reputacja

  1. piwo dla Sztomel-a tutaj był problem, ale już jest rozwiązany Dzięki za pomoc
  2. Dzięki za odpowiedź, umówiłem się dziś z elektrykiem i zdiagnozuje problem (mam nadzieje) i dam znać cóż to było nie dobrego..
  3. To ja się podepnę pod temat.. Mi gaśnie normalnie, ale niema efektu turbo tzn. powyżej 2000 obrotów nic się nie dzieje, a auto jedzie jakby się cofało.. zero mocy totalny żółw ;( i żadnych objaw dodatkowych nie ma. Cóż to może być bracia mili?
  4. Po ciężkich bojach moja lala odżyła na nowo śmiga jak szalona i rwie do przodu (czasem i do tyłu jak trzeba, ale woli na przód ) a teraz na serio... Więc kupiłem turbo z używki, która miała ciężki koniec. Dorwałem jakiś rozwalony samochód, który był przeznaczony jako dawca. Wóz z papierami ponieważ był ciągle serwisowany w ASO. przejechane miał 220tysi. Dostałem też gwarancje na turbo. Turbo założone działa poprawnie. Cena to 800zł razem z robocizną. No i przy okazji wymieniłem też łożyska z alternatora bo też wymagały tego. To koszt + 100zł Dobrze, że już sprawa zamknięta.. bo dłużej tym Fiatem 126p bym chyba nie zjeździł hehe pizz
  5. Gratuluje Eliasz podoba mi się to imie ewentualnie Victor
  6. no normalnie po przekręceniu kluczyka w stacyjce
  7. Tak jak pisaliście trubo do wymiany bo na regeneracje raczej nie ma co liczyć.. samochód stoi u mechanika i czeka na nowe płuca:-)
  8. Waspółczuje na początek bo też miałem to samo, po zakupie auta pojeździłem jakieś 2tygodnie i na drugi dzien miałem wymienić rozrząd, a ten zerwał się.. Ja mam 1.9 tdi (110km) po zerwaniu odpalałem kilka razy, ale nie do wyładowania akumulatora no i wymiana paska z częściami i robocizną przyszło mnie 1500zł. Dodam, że nie w żadnym ASO tylko u mechanika z miasta. Głowa do góry, będzie dobrze
  9. Dzięki wszystkim za informacje. Znalazłem mechanika, który ponoć jest dobry (mechanik od wujaszka, który zajmuje się wujkowym a6 2.5tdi, chłopak siedzi głównie w audi, vw itd. ) Jutro jestem z Nim umówiony na oględziny Będę pisał tutaj do czego doszedłem i jaki jest stan mojej a4 Dzięki jeszcze raz
  10. Tak też myślałem, że jeździć za bardzo nie mogę, więc tego nie robie. A w jaki sposób sprawdzić czy to bankowo jest to? Nie mam żadnych mechaników którym mógłbym zaufać może ktoś poleci mi z okolić Rudy Śląskiej/Katowic lub ościennych miast? I pytanie dość ważne jak to może wyglądać $? i czy lepiej regenerować czy kupić nową ewentualnie używaną turbine?
  11. jedyne objawy to lekkie dymienie przy załączaniu i przy wdepnięciu na gaz.. kolor dymu biało-niebieski i straaaaaaaaaaasznie dużo tego dymu. Co teraz robić?
  12. Opisze całą sytuację.. Po przejechaniu odległości tj. 30km nagle samochód zaczął mocno dymić (wcześniej dymił tylko przy rozruchu i jak wcisnąłem gaz) aż w pewnym momencie po zdjęciu nogi z gazu sam wskoczył na obroty i tak trzymał przez kilka sekund. Dymu co nie miara nic widać nie było. Stanołem, przekręciłm stacyjke żeby wyłączyć auto, a ono dalej było zapalone dopiero jak wrzuciłem 2gi bieg zgasło. Po kilku minutach jak ostygło normalnie odpalił. Tylko, że dalej kopci jak smok no i oleju prawie nic nie zostało. Dodam, że olej kontrolowałem regularnie. Auto nie dawało żadnych objawów oprócz dymienia o którym wspomniałem wcześniej. Jedynie co miałem wymienić łożyska w alternatorze, ale nie wiem czy to ma jakiś związek. Co może być przyczyną i co w takiej sytuacji zrobić? Autem nie jeźdże póki co, stoi w garażu i czeka na lekarza.
  13. Witam, dzięki za zaproszenie chetnie wpadne w jakiś piątek tylko ciężko stwierdzić który.. po opanowaniu problemów z moją A4 napewno będę pozdrawiam
  14. WItam serdecznie wszystkich właścicieli Audi. Od kilku miesięcy sam śmigam Audicą no i chciałem powiedzieć, że samochodem tym jeździ mi się bardzo wygodnie. Nie miałem z nim żadnych problemów aż do teraz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...