nike166 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Cześć, Wczoraj zmieniałem gumę na przegubie bo w starej zrobiła się małą dziurka i leciał powoli smar. Wymieniałem gumę , przegub dokładnie wymylem w benzynie naładowałem smarem w komplecie złożyłem i przegub zaczął cykac na skreconyh kołach przy jeździe do tyłu... wcześniej nic nie było słychać. Czy coś mogłem źle zrobić ? Wszystko robiłem tak jak być powinno łącznie z tulejka dystansowa. Jakieś sugestie czemu zacZął cykac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 moze smar jeszcze wszedzie nie doszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Cześć, Wczoraj zmieniałem gumę na przegubie bo w starej zrobiła się małą dziurka i leciał powoli smar. Wymieniałem gumę , przegub dokładnie wymylem w benzynie naładowałem smarem w komplecie złożyłem i przegub zaczął cykac na skreconyh kołach przy jeździe do tyłu... wcześniej nic nie było słychać. Czy coś mogłem źle zrobić ? Wszystko robiłem tak jak być powinno łącznie z tulejka dystansowa. Jakieś sugestie czemu zacZął cykac ? Smar ładowałeś bezpośrednio w przegub czy w osłonę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Tylko w przegub. Dodam że ta koronka w środku z kulkami miała lekki luz wokół własnej osi i nie był aż tak ścisły chyba że to normalne ? JeŹdziłem trochę samochodem i smar raczej się już rozszedł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gigs 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 W gumę też powinieneś dać, ale jak miał widoczny luz to już może za późno na jego odratowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) No tylko wcześniej przed moją ingerencja w ogóle nawet puknięcia żadnego , a teraz pyka no ale cóż wymienić trzeba Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez nike166 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) W gumę też powinieneś dać, ale jak miał widoczny luz to już może za późno na jego odratowanie.Po co w gumę smar? Smar ładuje się tylko w przegub, bo tam on jest potrzebny a guma jest po to, żeby smar nie wyleciał i syf nie leciał w kulki Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez fanthomas18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Przegub wymieniony problem ustąpił założyłem GSP zobaczymy ile pochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się