grzegorzzewski 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Mechanik wymienił płyn hamulcowy. Odpowietrzanie było wykonywane poprzez wciskanie pedału hamulcowego. Po tej operacji wyczułem różnice. Pedał stał się jakby miękcejszy. Do połowy idzie bardzo łatwo, a później robi się opór. Druga rzecz, to podczas postoju, jeśli naciskam kilkukrotnie pedał, to do połowy jego wciśnięcia słyszę takie syczenie jakby powietrza. Wcześniej czegoś takiego nie obserwowałem. W czasie jazdy kiedy hamuje tego nie ma. Zwracałem uwagę mechanika na ten fakt, ale on stwierdził, że wszystko w porządku, a syczy tylko serwo. Jak się na to zapatrujecie? W każdym razie hamulec po tej całej wymianie płynu był ewidentnie inny jak przed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inverterz 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 wybierz się na jakiś pusty plac, rozpędź się do 30km/h i hamulec na maxa i tak kilka razy - wróci do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Jaki plyn wlany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakoob 6 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) wybierz się na jakiś pusty plac, rozpędź się do 30km/h i hamulec na maxa i tak kilka razy - wróci do normy Przy zapowietrzonym układzie wróci na max dwie minuty. Takie odczucia mogą być po wymianie płynu ale bardzo częstym błędem jest też zapowietrzenie układu. Wyjedź na dobrą i suchą drogę, popatrz czy nikt za Tobą nie jedzie i przy około 60km/h hamulec w podłogę. Jak włączy się ABS tzn. że wszystko jest ok i układ działa z pełną mocą. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez Jakoob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inverterz 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Kolego, miałem podobnie (również A4 B6) - samochód przejechał ~200km z miękkim hamulcem (po wymianie płynu hamulcowego wraz z wymianą przewodów hamulcowych). Trening na parkingu załatwił problem od ręki. W serwisie oczywiście: "ten typ tak ma". Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez inverterz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 I sam sie odpowietrzył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzzewski 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Dzięki za uspakajające odpowiedzi. Płyn to DOT-4. Spróbuję zrobić tak jak radzicie. Mam wrażenie że sytuacja się nieco poprawiła i jest troszeczkę lepiej niż od razu po wyjeździe z warsztatu. Mimo wszystko, to jeszcze nie to samo co przed wymianą płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 trzeba to jeszcze raz odpowietrzyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się