audiER Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Witajcie, jestem świeżo po regeneracji magla w B6, niedawno ją odebrałem i zalecili mi, abym wlał płyn z normami ATF II D (co również określone jest w karcie gwarancyjnej naprawy maglownicy). Powiedziano mi również, że musi to być płyn czerwony. Natomiast mam pod maską zielony korek zbiorniczka płynu. Jaki płyn polecacie? Czytałem we wcześniejszych postach, że albo Ori albo Total lhm Plus, który jest koloru zielonego. Jednak jak to będzie się miało do ewentualnych napraw gwarancyjnych, jesli nie wleje tego czerwonego płynu? Proszę o odpowiedź, pozdro
audiER Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Może być ten zasugerowany w karcie gwarancyjnej maglownicy? czy: Może być mineralny, zamiennik oryginału?
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Syntetycznym zapodaj, zielony trzeba wymieniać co dwa lata
audiER Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A jak myślisz, nie będzie to miało negatywnego wpływu na pompę wspomagania? Czytałem i u kolegów z b6 jakieś dziwne rzeczy zaczęły się dziać po wlaniu czerwonego.
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Płyn jest ważny dla maila, pompę jest wszystko jedno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się