tohn 0 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Problem mojego autka polega na tym,że wrzucając na 2 bieg mam szarpanie,bez wciśnięcia odpowiednio mocniej pedału gazu potrafił nawet zgasnąć.Gdy dodam znacznie mocniej gazu na pół sprzęgle,szarpnięcia nie ma,także wówczas gdy jestem znacznie rozpędzony i wrzucę na 2 bieg,nie czuć najmniejszego szarpnięcia.Problemu nie ma na innych biegach.Mam do wymiany poduszki silnika oraz lewą łapę skrzyni bo jest pęknięta.Czy to może być ta przyczyna? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 PODŁĄCZAM SIE DO PYTANIA. U MNIE NA 2 BIEGU JAK DODAJE I ODEJMUJE GAZU TO DZWIGNIA OD ZMIANY BIEGOW ZMIENIA POLOZENIE, NA INNYCH BIEGACH TO NIE JEST TAKIE WIDOCZNE, DLACZEGO???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 myślę, że sam sobie dałeś odpowiedź... wymień te poduszki i łapę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tohn 0 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 wymieniłem łapę oraz poduszki i nadal bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goko 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Może ściągnięcie wężyka podciśnienia z zaworu EGR pomoże, miałem podobne objawy i po ściągnięciu wężyka i zaślepieniu go śrubką objawy ustąpiły. Pracy niewiele, więc warto spróbować. Jak pomoże to problem pewnie tkwi w zaworze EGR a ten temat był poruszny na forum. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tohn 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A może to koło dwumasowe ? Po zgaszeniu zawsze zatrzęsie budą,przypominam, że poduchy silnika wymienione,plecionka nowa - zredukowała drgania,jednak na kierownicy nadal są wyczuwane i sporadycznie drży buda. Dodatkowo przy ruszaniu buczenie z przodu,spod maski,nie szarpie,jedynie na 2 biegu muszę jechać prawie na pół sprzęgle, bo w przeciwnym razie szarpie,potrafi nawet zgasnąć. Czasami żeby do tego nie dopuścić muszę wrzucić na jedynkę, gdzie auto spokojnie powinno dać radę na dwójce.Proszę o pomoc bo niedługo urlop i chcę wyjechać w dłuższą trasę a nie chciałbym mieć niemiłej niespodzianki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się