Mike68 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 No tak to bywa z motorkami , ja też żałuje że nie kupiłem 3.0d tylko 2.0d bo czegoś mi brakuje no ale już z2 lata mija i pora na jakieś zmiany , myślę o A8 4.2 po 2002r , tam już chyba nic nie będzie potrzebne
domjenick Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 kiedys tez mialem takie pomysly,redukcja wagi,elektryczne turbo,chipy z ebaya, gdzies tam z poczatku wyczytalem,ze trzeba polubic furke taka,jaka jest-i tez sie z tym zgadzam, ja poznalem moje auto dobrze,wiem co potrafi ,a gdzie lepiej nie startowac,bo potem cos kluje w klate (ambicja niespelnionego zadania),jak mnie po tym jak jakas Mazda 323 -nie wiem jaki motor-uciekala mi na kazdej prostej,a ja zblizalem sie do niej tylko dlatego,ze opoznialem chamowanie,trzeba popatrzec z innej strony-to nie sa motorki wyscigowe,tym sie jezdzi do sklepu,albo z dziecmi na plaze,do tego auta nie montujesz spojlerow i zbajerowanych dodatkow,takie auto wyglada lepiej bez tego wszystkiego,a jak wtedy ktos pochwali je-odczujesz satysfakcje i powiesz-moje 1,8
Mike68 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Dokładnie , ma nas dowieść bezpiecznie a nie na adrenalinie bo zapas mocy i niutków motywuje do wariastwa ale to już zostawmy innym tjuningowcom najlepiej na specjalnych zawodach a nie w rzeczywistości zwłąszcza na naszych pseudodrogach
Iverson Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 ale brak mocy jest równie niebezpieczne jak i jej nadużywanie
Mike68 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 ale brak mocy jest równie niebezpieczne jak i jej nadużywanie miałem 126p top spokojnie dojeżdżałem bez stresu bo nie kusiło za to teraz tak , jazda w dłuższą trase to frajda ale niebezpieczna
Nosb Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 A ja jakbym miał 1,8 zwykłe to kupił bym sE angola 1,8 T i przełozył silniki ... reszte sprzedał i jak wyszly by koszta?
Mike68 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 A ja jakbym miał 1,8 zwykłe to kupił bym sE angola 1,8 T i przełozył silniki ... reszte sprzedał i jak wyszly by koszta? to najlepsza opcja pracochłonna ale opłacalna :>
domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-A6-Volkswagen-Passat-APU-Engine-1-8T_W0QQitemZ290142644137QQihZ019QQcategoryZ10372QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247 http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-1-8T-Engine-code-AVJ-for-2nd-Gen-B6-2001-2_W0QQitemZ110247029104QQihZ001QQcategoryZ10372QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem tutaj sa linki do silnikow 1,8T a tutaj jakas na czesci: http://cgi.ebay.co.uk/1997-AUDI-A4-1-8T-SPORT-SPARES-REPAIR-BREAKING_W0QQitemZ150240178442QQihZ005QQcategoryZ9835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem a tutaj masz linka do 1,8T i bez turbo http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/cars/AUDI+A4/Ne-2-4-5-6-7-8-27-44-49-53-61-64-67-103-133-146,N-50-59-62-70-111-4294966653-4294966997/search.action?&sort=p_VehiclePrice&postcode=ne661bl&radius=100&showMoreOptions=&page=2 szczerze,to nie wiem czy bedzie ci sie oplacac jechac do anglii,kupic ,przywiezc,przelozyc,robocizna-za duzo roboty,potem problem,co zrobic z czesciami do auta,policz -porownaj ceny,mozliwosci -moze cos sie da zrobic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się