piotrsob1 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Niech on nie zgaduje , tylko podłączy kompa i się wyjaśni dla czego miga
Toomaszek Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Okazało się ze jakiś czujnik za turbiną. Mógł by mi ktoś powiedzieć co to za czujnik się tam znajduje czy można go naprawić czy jest drogi ?? Tyle kasy w silnik i turbo a dalej miga świecą check engine i moc do 2800 obrotów na minutę maks;/ Edytowane 17 Maja 2016 przez Toomaszek
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Daj konkretny numer błędu , żeby można było konkretnie go zidentyfikować Może to być czujnik temperatury za turbiną, al;bo różnicy ciśnień DPF-a
Toomaszek Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Nie mogę dokładnie podać bo.na razie zalatwiam wszystko przez telefon w domu będę dopiero 25 i wtedy zacznę poważnie się z tym bawić ;/ Tylko martwię się że znowu czeka mnie kosztowna wymiana ;/ Albo chociaż mogę byś mi powiedzieć jak fachowo nazywają się te 2 czujniki ?? Edytowane 17 Maja 2016 przez Toomaszek
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Nazywają się tak jak napisałem w poprzednim poście, ale o który chodzi to nie jestem w stanie Ci powiedzieć , mając takie informacje od Ciebie
Toomaszek Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Nie mogę znaleźć na Ale drogi tego żeby sprawdzić mniej więcej ile to kosztuje ;/
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Coś słabo szukałeś Orientacyjnie: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-spalin-vw-audi-skoda-seat-tdi-i5580771549.html http://allegro.pl/czujnik-roznicy-cisnien-dpf-076906051a-audi-vw-i5600234375.html
Toomaszek Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 A który z tych czujników znajduje się od razu za turbiną??
jaro1768 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 A który z tych czujników znajduje się od razu za turbiną?? Czujnik temperatury spalin
Toomaszek Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 P0546 Wysoki obwód prądowy czujnika temperatury spalin - Bank 1 czujnik 1 -Stały Tak błąd na Vagu. Można z tym narazie kilka dni pojeździć ?
piotrsob1 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) To błąd czujnika temp gazów spalinowych przed turbiną ( de facto jest on wkręcony chyba w turbinę , dokładnie nie pamiętam). Można z tym jakiś czas pojeździć, może tylko być problem z prawidłowym działaniem procedury aktywnej regeneracji DPF-a , jeżeli auto takowy posiada Info z czujników temperatury spalin jest zdaje mi się niezbędne do kontroli tego procesu przez ECU i w przypadku braku jednego z nich procedura się pewnie nie rozpocznie, co przy długotrwałym braku reakcji ze strony kierownika, może się skończyć całkowitym zapeklowaniem cegiełki Edytowane 25 Maja 2016 przez piotrsob1 1
Toomaszek Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Panowie jeszcze jedno pytanko zadzwoniłem do serwisu audi i podali mi numer tego czujnika mianowicie 03G906088AK Na Allegro są podobne ale albo bez końcówki AK bądź tylko K albo wcale czy taki czujnik będzie pasować?? Bo z końcówką AK znalazłem tylko jeden używany za 70zł no i chyba będę musiał go kupic;\ Edytowane 25 Maja 2016 przez Toomaszek
piotrsob1 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Oznaczenia z biegiem lat mogły się troszkę pozmieniać, jak ktoś dobierał po VIN-ie albo roku produkcji i modelu to powinien pasować Podłącz auto pod kompa, odczytane ze sterownika silnika błędy dużo pomogą w postawieniu prawidłowej diagnozy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się