banan024 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Hunter - jak zrobie u siebie i opatentuje to zapraszam na lubelszczyzne, bedziemy robic Dev, jak bys zobaczyl jak obecnie wyglada moje Audi, to nie zazdroscil bys mi problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Okej ale tak jak ze zdjęcia ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booster70 2 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 moim zdanem zeby nie bylo lipy to od tlumika koncowego obie koncowki musza miec taka sama dlugosc rury, bo inaczej bedzie nie rowno kopcil, krotsza rura juz przestanie a ta dluzsza dalej bedzie dymic, widzialem kiedys filmik na necie i nie wygladalo to dobrze... chyba ze zrezygnowac z koncowego i od srodkowego juz puscic rure i pozniej trojnik to powinno byc spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan024 0 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ja u siebie bede zakladal centralnie montowany koncowy z dwoma wylotami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Jak będę uderzał na hamownie do ecu project to zobaczą mi i wymyśla coś mam nadzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ja u siebie też chciałem do ośki ogarnąć taki temat. Mam kupiony zderzak S4 przedlift wycięty pod 2 wydechy, końcówki 2x63mm, 2 sztuki, efekt jaki chciałem osiągnąć byłby taki: Z tym że auto czarne, zderzak z esy, dyfuzor zadipowany na srebrno. Nie zabierałem się za to bo też nie byłem do końca pewien jak to z sensem ogarnąć. Chciałem przyciąć belkę zderzaka, rurę poprowadzić od tłumika końcowego za zderzakiem, lekko ją wywinąć i do końcówki. Pomijając kwestię nierównomiernego dymienia trochę martwi mnie fakt wyprowadzenia rury do końcówki na prawo. Cięcie wnęki odpada z racji tego że mam butlę od gazu ok. 50l i miejsca nie ma to raz, a dwa że nie chcę ryzykować zbytniego wzrostu temperatury przy butli. Kolego banan, orientujesz się czy bardzo różni się belka zderzaka przedliftowego a4 od s4? Mam zderzak bez belki i musżę go jakoś zamocować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan024 0 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Nie wiem czy dasz rade puścić rure za zderzakiem, tam jest na prawdę ciasno. Ciecie belki też niewiele pomoże bo ona i tak już głęboko siedzi w zderzaku. Chyba że jakąś cieńszą rure prowadzić do drugiej końcówki... No ale wtedy zostają Ci już praktycznie tylko walory estetyczne. Jeżeli chodzi o belke, to wydaje mi się że powinna pasować.. Ja zderzak kupiłem przed liftowy z belką i mocowania z polifta mi podeszły bez problemu. Jakiś fachowiec od plastików powinien Ci wkleić belkę do zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Hmm. Popatrzmy na to tak, jeśli seryjnie z tłumika wychodzi jedna rura do końcówki, to po wyprowadzeniu drugiej, nawet jeśli będzie węższa to i tak ujście spalin jest większe. Czyli odboje i ślizgi masz poliftowe i podeszły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan024 0 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Odboje poliftowe, ślizgi przed liftowe musiałem kupić, A4/S4 są takie same w przed lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 I jak tam ?jakieś kroki do przodu są ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan024 0 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Auto stoi u blacharza, czeka na malowanie, kompletuje graty, wraca i tnieny wnękę I pasujemy końcowy tłumik EDIT: Długo nic nie było pisane, fura dopiero sie pomalowała. Wnęka już jest zmniejszona (spokojnie wchodzi dojazdówka), wspawane mocowania do wieszaków na tłumik. Obecnie szukam końcówek ori RS4 B7, co nie jest łatwe Tak to wygląda, prawie jak ori Porządnie zabezpieczone żeby się ruda nie dostała Edytowane 18 Października 2016 przez banan024 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Jakies postepy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan024 0 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Dzisiaj auto odebrałem finalnie. Na razie wydech zostaje ori ze względu na finanse Jak wpadnie trochę trochę kasy to kupuję rurki 3" i będę spawał aktywny układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy86 0 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Projekcik odpuszczony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan024 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Nieee, powolutku do przodu, dużo pracuje więc mam mało czasu A i o finansowanie projektu trzeba dbać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się