Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Dziś podszedłem do pierwszej próby wykonania logów. Na początek z grupy Basic settings: 001,003,004.

Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_259997.html

Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_259998.html

Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_259999.html

Jakie grupy można jeszcze zrobić ?

Opublikowano

Podstawowy zestaw logów dynamicznych :

002+033

003+020

115+118.

Tylko logi dynamiczne wykonujemy deptając na 3-cim biegu od 2000 rpm do rejonów odcinki (ja zwykle kręcę do 6500 rpm).

Opublikowano

Ok, muszę znaleźć chwilę czasu, no i kogoś kto będzie guzik wciskał.

Opublikowano

No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu :P.

Opublikowano

No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu :P.

Autostrada Krk - Rz powinna wystarczyć :)

Zrobiłem dziś logi, proszę o ocenę:

http://vaglog.pl/log_269320.html

http://vaglog.pl/log_269321.html

http://vaglog.pl/log_269322.html

Opublikowano

No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu :P.

Autostrada Krk - Rz powinna wystarczyć :)

Zrobiłem dziś logi, proszę o ocenę:

http://vaglog.pl/log_269320.html

http://vaglog.pl/log_269321.html

http://vaglog.pl/log_269322.html

Żle to nie wygląda

Cofa ci zapłon do sprawdzenia na początek cewki no i standardowo szczelność. Reszta na tą chwilę w miarę.

Opublikowano

Ok dzięki.

1. Wypadanie zapłonu widać w w grupie 20 np: przy 2280 obr/min mam kolejno na cylindrach 3.8 0.8 3.0 5.3. Powinno być mniej więcej to samo ?

2. Szczelność domyślam się że 115/118, ale na jakiej podstawie ?

Opublikowano

cofanie w serri powinno wynosić 0.0 (zerknij jeszcze na świece jeżeli nie były dawno wymieniane)

Brak szczelności może w tych silnikach powodować wiele różnych objawów więc zapobiegawczo nie zaszkodzi :wink:

Opublikowano

A turbo nie powinno lepiej pompować? U mnie których w logach dochodzi do 2000mbar a u mnie tylko 1600. Chyba ze złą kolumne czytam

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

masz seryjny soft więc dlatego pompuje tylko tyle. Jak będziesz chciał więcej to zgłoś się do Łukasz13 i wtedy będzie frajda z jazdy :wink:

w grupie 115 kolumna po lewej to doładowanie zadane przez ECU a po prawej osiągnięte przez turbinę. U ciebie te wartości się pokrywają czyli jest ok jedynie z dołu lekkie przeładowanie (szczelność albo N75), ale jest na tyle małem, że nie ma co się przejmować

Opublikowano

turbo dmucha tyle co powinno, standard sprawdz świce i szczelność ewentualnie zalej lepsze paliwo i powtórz log

Opublikowano

Ok dzięki za pomoc. Braku szczelności się spodziewałem, postaram się to w najbliższym czasie rozwiązać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...