cysiek18 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Cześć, Dziś podszedłem do pierwszej próby wykonania logów. Na początek z grupy Basic settings: 001,003,004. Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_259997.html Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_259998.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_259999.html Jakie grupy można jeszcze zrobić ?
X18XET Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Podstawowy zestaw logów dynamicznych : 002+033 003+020 115+118. Tylko logi dynamiczne wykonujemy deptając na 3-cim biegu od 2000 rpm do rejonów odcinki (ja zwykle kręcę do 6500 rpm).
cysiek18 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ok, muszę znaleźć chwilę czasu, no i kogoś kto będzie guzik wciskał.
X18XET Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu .
cysiek18 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Opublikowano 5 Lipca 2016 No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu . Autostrada Krk - Rz powinna wystarczyć Zrobiłem dziś logi, proszę o ocenę: http://vaglog.pl/log_269320.html http://vaglog.pl/log_269321.html http://vaglog.pl/log_269322.html
czechcu Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 No i jeszcze przyda się jakiś długi, równy kawałek asfaltu . Autostrada Krk - Rz powinna wystarczyć Zrobiłem dziś logi, proszę o ocenę: http://vaglog.pl/log_269320.html http://vaglog.pl/log_269321.html http://vaglog.pl/log_269322.html Żle to nie wygląda Cofa ci zapłon do sprawdzenia na początek cewki no i standardowo szczelność. Reszta na tą chwilę w miarę.
cysiek18 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Opublikowano 5 Lipca 2016 Ok dzięki. 1. Wypadanie zapłonu widać w w grupie 20 np: przy 2280 obr/min mam kolejno na cylindrach 3.8 0.8 3.0 5.3. Powinno być mniej więcej to samo ? 2. Szczelność domyślam się że 115/118, ale na jakiej podstawie ?
czechcu Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 cofanie w serri powinno wynosić 0.0 (zerknij jeszcze na świece jeżeli nie były dawno wymieniane) Brak szczelności może w tych silnikach powodować wiele różnych objawów więc zapobiegawczo nie zaszkodzi
cysiek18 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Opublikowano 5 Lipca 2016 A turbo nie powinno lepiej pompować? U mnie których w logach dochodzi do 2000mbar a u mnie tylko 1600. Chyba ze złą kolumne czytam Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
czechcu Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 masz seryjny soft więc dlatego pompuje tylko tyle. Jak będziesz chciał więcej to zgłoś się do Łukasz13 i wtedy będzie frajda z jazdy w grupie 115 kolumna po lewej to doładowanie zadane przez ECU a po prawej osiągnięte przez turbinę. U ciebie te wartości się pokrywają czyli jest ok jedynie z dołu lekkie przeładowanie (szczelność albo N75), ale jest na tyle małem, że nie ma co się przejmować
Imhotet Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 turbo dmucha tyle co powinno, standard sprawdz świce i szczelność ewentualnie zalej lepsze paliwo i powtórz log
cysiek18 Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Opublikowano 5 Lipca 2016 Ok dzięki za pomoc. Braku szczelności się spodziewałem, postaram się to w najbliższym czasie rozwiązać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się