NrXPLN Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witam. Od zakupu A4 mam problem ze wskaznikiem paliwa, jest o tym wiele tematow wiem, ale nie widzialem takiego w ktorym byly by przedstawione moje objawy. A wiec tak, wczesniej czesto mialem tak ze podczas jazdy pokazywal ze jest paliwo i raptem wstazowka szla od razu w dol jakby przekrecic w lewo kluczyk i swieci sie rezerwa i po jakiejs minucie znowu wskazowka pokazywalo ze jest paliwo. Mialem tez wiele razy i mialem tez tak w ostatnia niedziele ze wskazowka pokazuje ze paliwa jest mniej niz rzeczywistosci, dla przykladu w niedziele mialem tak ze po odpaleniu pokazalo ze paliwa jest na czerwonym polu chociaz jest ok. 1/4 baku, przejechalem sie z 25km na stacje benzynowa i po przejechaniu kolo 7km wskazowka zeszla na sam dol jakby nie bylo paliwa, gdy dojechalem na stacje pokazywalo znowu gdzies na polowie czerwonego pola. Zalalem benzyny za 30zl i wskazowka podskoczyla do prawie 1/4 baku i jak wracalem do domu to po ok.20km znowu wskazowka zeszla na czerwone pole. Kiedys mialem tez tak ze zalalem pol baku, przejechalem ok.120km i pokazywalo rezerwe, jak skonczylem jechac przywalilem w ta oslone nad zegarami kilka razy i wskazowka sie podniosla troche, pojezdzilem tak troche i pokazywalo juz na samym dole czerwonego pola, na nastepny dzien mialem odlaczony akumulator przez jakies 30min bo czyscilem przepustnice i gdy odpalilem pokazalo znowu wskazowke sporo nad rezerwa. Moze ktos sie z czym takim spotkal i wie co moze byc przyczyna? Potrzebuje samochodu na trase ok. 1100km i chcialbym to ogarnac. Na dodatek od kiedy go mam dwa razy spalil mi sie bezpiecznik od pompy paliwa a przejechalem nim juz 3000km, to tez musze naprawic.
jacek70 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Jaki masz licznik ? Może Jager ??
scq Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Pływak zamocowany na pompie paliwa w baku, do wyciągnięcia i przeczyszczenie potencjometru po którym chodzi wskaźnik od pływaka (blaszane ramie). Przy niewielkiej ilości paliwa w baku przez dłuższy okres czasu powierzchnia potencjometru zachodzi i wskaźnik wariuje na liczniku. Przy okazji zobaczysz jak wygląda przewód od potencjometru do wtyczki na pokrywie zbiornika. Temat przerabiałem na własnej skórze. Co, ile, jak i kiedy pokazuje wskaźnik na liczniku nie jest tak istotne, wg Twojego opisu wariuje. Zacznij od wskazówki jak wyżej. 1H na spokojnie i naprawisz.
Bzykuslu Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Miałem identyczną sytuację. Zaczęło się właśnie od stanu paliwa. Zrobiłem sobie test wskaźników i wyszło ok. Sprawdzałem pompa,przewody wszystko było ok. Potem gubil km.dzienne. przejechałem np 100km zgasilem auto odpalilem i było 0. Kolejnym krokiem w usterkach była temperatura. Myślałem że to może zimne luty. Oddałem znajomemu licznik sprawdził luty i były ok. Kupiłem wkoncu Nowy (uzywany) zegar i wszystko jest ok.
NrXPLN Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Dzieki za odpowiedz, jutro po pracy ogarne ten plywak, i zobaczymy co dalej. Co do licznika jest to ten bez fisu z analogowym zegarem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się