juzek114 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Witam, nie wiem czy dobry dzial. Jak cos to mnie poprawcie. Czy wymienial ktos tylna belkę ? Duzo roboty z tym jest i co trzeba dokładnie ściągnąć a co można zostawić na aucie.
kaczorvw Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Najpierw sprawdź czy dasz radę rozkręcić przewody hamulcowe - jak nie da rady ruszyć to wsadź na konia jakiś warsztat, jak urwą to sobie dorobią. Czasem można dać z 200-300 zł i mieć spokój a nie udupione auto na tydzień.
juzek114 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 A musze je rozkręcać ? Mogę np. Nie odkrecac u gory amora , tylko same wahacze od belki i zeby to tak wisiało ? Czy belka bez odpiecia przewodów nie pójdzie ?
kaczorvw Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Aj , B6 - sorki - jedyny problem to mogą być zapieczone śruby w tulejach.
juzek114 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 A musze je rozkręcać ? Mogę np. Nie odkrecac u gory amora , tylko same wahacze od belki i zeby to tak wisiało ? Czy belka bez odpiecia przewodów nie pójdzie ? Nie , O B8 chodzi
juzek114 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 Czy podczas wymiany belki można ją zdjąć z calym zawieszeniem a pozniej tylko przerzucić wszystko na nową belkę ? Oczywiście odpinajac wszystkie przewody i kable. Pytam , bo nie wiem jak się za to zabrać . Aha i czy sprężyna mi jakoś nie wyskoczy jak bede ściągał belkę w dol ? Czy muszę ją sciagaczami ściągnąć ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się