Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bicie od 120 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zmieniłem koła na lato 17 cali 235/45 zima 16 205/55

Zaczęły się problemy z biciem z przodu jak przy niewyważonych kołach.

Na setupie zimowym lekko wyczuwalne ale były.

17 cali plus dystans 15 na koło zdecydowanie nasilenie bicia.

Wywaliłem dystansy bicie trochę zmalało, ale nadal od 120 km w górę szczególnie przy dodawaniu gazu bicie.

Koła już dwa razy wyważane u dwóch różnych warsztatach.

Co mogło się wysypać?

Opublikowano

chętnie sam bym się dowiedział bo mam to samo co ty tylko w przedziale 100-140km na zimówkach było słabiej znośnie natomiast koła letnie są szerzej osadzone mają większe ET i bicie, trzęsienie budo jest mocniejsze zakupiłem nowe opony koła wyważane 2x i dalej to samo przekładka przód tył bez zmian, dodam że w tym zakresie przy hamowaniu drgania się nasilają ale gdy prędkość spadnie po niżej 100km magicznie wszystko ustaje. Drgania mam cykliczne 3sek drga i na jakoś sek przestaje i tak w koło macieja a u ciebie?

Opublikowano

Krzywe piasty, półoś lub uszkodzone przeguby wewnętrzne. Sprawdzić piasty czujnikiem zegarowym. Jak dobre to wymienić półoś na używaną ale oryginalną.

Opublikowano

ło matko nie wiem czy u nas któryś z warsztatów ogarnia taką zabawę z tym czujnikiem zegarowym tak samo problem jest z sprawdzeniem tarcz (ale już wymienione na nowe swoje odsłużyły stare) :facepalm: trzeba będzie odwiedzić kilka markowych.

Opublikowano

ok

Piasty da się zmierzyć,

Przegub sprawdzić na luz.

Jak sprawdzić półoś.

ps. Lokalizacja - Zarzecze to koło Żywca

Opublikowano
Jak sprawdzić półoś.

Podmienić na inną ori używkę.

Opublikowano

po dłuższym czasie w końcu obadałem piasty i tarcze. Strona Prawa jest nie mal że na 0 natomiast lewa ma bicie na piaście 0,04 co ciekawe po założeniu tarczy też jest 0,04 trochę dziwne bo bicie powinno się ciut powiększyć tarcza ma większą średnice niżeli piasta. Jeżeli chodzi o półośe to lewy wewnętrzny przegub ma delikatny luz mechanik bardziej by się skłaniał ku temu przegubowi niżeli piaście i radzi wpierw podmienić półośkę moje pytanie czy ta mi podejdzie? http://allegro.pl/audi-a4-b6-polos-lewa-8e0407271ah-i5047991861.html

bo po odczytaniu z mojej starej jest właśnie taki numer jak na tej aukcji, ale wklepując w googla "Półośka audi a4 b6 3.0 ASN" jakiej nie włączę aukcji to numery są całkiem inne różni się końcówka zamiast AH jak w tej aukcji co podałem jest AA lub AB

podpowiecie coś mądrego?

Opublikowano
bo po odczytaniu z mojej starej jest właśnie taki numer jak na tej aukcji

Tu sobie odpowiedziałeś.

Opublikowano

niby tak ale właśnie mam taką nie pewność że może one się czymś minimalnie różnią ktoś przed mną je zmienił na takie bo te są stosunkowo tańsze niż z dopiskiem 3.0 :P i temu jest bicie :eusathink: a czy kol wiek na tej stronie jest podane że pasuje do 3.0; 2.4; 2.0 i 1.9 to chyba nie potrzebnie pytam

Opublikowano

Witajcie,

Podepnę się u mnie też występuje delikatne bicie nazwałbym to nawet rezonansem między 90-105 wymieniłem tarcze, półoski,opony były ok w tamtym roku nowe

Kruk_89 skasowałeś to drganie? u siebie

Opublikowano

a piasty obadane?

Opublikowano

mam półoś z końcówką ah

Opublikowano

Przerabiałem w B5, bicie przy 140 km/h z czasem nasilało się w niższym zakresie prędkości. U mnie winne były przeguby wewnętrzne, po wymianie cisza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...