lukas_cox Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) Dzień dobry wszystkim,chciałbym pochwalić się moim autkiem - jest to bielutkie Audi A4 B8 z 2010 roku. Ma stosunkowo niewiele przejechane - 51000 km - tak więc prawie "nówka sztuka" - dlatego się na nie zdecydowałem. Teraz kilka słów o tym Białym szaleństwie: Rocznik 2010 (przed liftem) Sedan / Limuzyna Silnik 1.8 TFSI 120KM (jeszcze...ale są już pewne plany) Skrzynia automatyczna multitronic Model silnika: CDHA Wersja: prawie golas / Work in Progress Dodatkowy baniaczek oleju Motul SAE 5W30 w bagażniku Postaram się dodać zdjęcia jakoś niedługo (może w ten weekend uda mi się je w końcu zrobić) i zaprezentować to autko. Teraz po krótce moja historia z tym autkiem - będzie uzupełniana na bieżąco To była miłość od pierwszego wejrzenia. Urzekły mnie jej oczy. Takie .... nietypowe....stała tak, calutka w bieli, w pełnym słońcu i zalotnie się do mnie uśmiechała .... Coś w tym stylu. Teraz krótko o planach (kolejność przypadkowa) Zakup VCDS i dodanie funkcji: Doświetlanie zakrętów (zrobione) Odblokowanie ręcznego bez potrzeby wciskania hamulca Odblokowanie wskaźnika naładowania akumulatora na wyświetlaczu (zrobione) Odblokowanie funkcji domykania okien z pilota (zrobione) Odblokowanie opuszczania lusterek przy cofaniu (nie jest wspierane przez mój moduł) Odblokowanie testu wskazówek przy uruchomieniu (zrobione) Odblokowanie graficznego wyświetlacza dla tylnych czujników parkowania (nie jest wspierane przez mój moduł) Wymiana opon na letnie (zrobione) Wymiana kierownicy na skórzaną (może multimedialną - jak się uda) Wymiana radia na MMI 3G Podniesienie mocy do 180KM Usunięcie problemów z poborem oleju (tak, ten model jest tym problemem dotknięty) Dodanie rolet na tylnych drzwiach W zasadzie to tyle - będę się rozpisywał o moich przygodach z autem później Pozdrawiam wszystkich Poniżej wątek który założyłem zaraz po zakupie auta:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/355444-18-tfsi-mulitronic/[2016-04-30]Dzień dobry,tak więc - moja przygoda z VCDS-em sie rozpoczęła. Zakupiłem kabelek o nazwie VAG007 w firmie e-service. Po małej batalii z oprogramowaniem (tutaj mała rada - nie korzystajcie z "Wujka Chomika" tylko ZAWSZE poproście o poradę sprzedawcę - poleci on odpowidni zestaw oprogramowania. W moim przypadku wszystko co potrzebne znajdowało się w mailu, który dostałem po zakupie) Koszt całej operacji - ok. 170 zł. Ponieważ od wielu, wielu lat nie używam WINDOWS-a posiłkowałem się tutaj VirtualBox-em, którego zainstalowałem na moim laptopie z Linuxem - jak znajdę trochę czasu opiszę jak się tym posługiwać. Tak więc - punkty z zakupem VCDS i zmianą konfiuracji samochodu mam już (prawie) za sobą. Teraz szukam ciekawostek (na forach zagranicznych) które jeszcze mogę sobie odblokować. Poniżej krótka lista co i jak - może znajdą się zainteresowani Doświetlanie zakrętów Odblokowanie ręcznego bez potrzeby wciskania hamulca Odblokowanie wskaźnika naładowania akumulatora na wyświetlaczu [56 - Radio] >> [10 - Adaptation] >> wybieramy kanał 39 dodajemy do aktualnej wartości 16, zapisujemy i mamy na centralnym wyświetlaczu naładowanie akumulatora. Odblokowanie funkcji domykania okien z pilota Odblokowanie opuszczania lusterek przy cofaniu Odblokowanie testu wskazówek przy uruchomieniu [2016-05-01] I kolejna funkcjonalność odblokowana. Oto opis: [17 - Instruments] >> [07 - Coding ] >> Long Coding Helper Zmieniamy Bajt 1 - zaznaczamy Bit 0 z opisem "Gauge Test / Needle Sweep" A tak to wygląda u mnie: Odblokowanie graficznego wyświetlacza dla tylnych czujników parkowania Znalazłem taki opis: [10 - Park/Steer Assist] >> [16 - Security Access - 71679] >> [07 - Coding] Zmieniamy Bajt 0 z wartości 4 na 1 - ale u mnie to nie zadziałało. Napisało, że wartość nie jest wspierana [2016-05-01]I kolejny punkt z listy zrealizowany - oponki. Jestem szczęśliwym posiadaczem opon DUNLOP SP BLUERESPONSE. Wybrałem standardowy rozmiar "fabryczny" - 225/55/R16 - nie zmieniałem felg jeszcze. Może w przyszłości jak uporam się z silnikiem, na razie po prostu kupiłem opony. Wrażenia - ciszej. Trzymają się nieźle, ale przy 120KM i skrzyni automatycznej w mieście trochę trudno o dokładne testy. Jedyne co musiałem zrobić, to zakutaliować w komputerze czujnik ciśnienia opon, poniewaz po zmianie powiedział, że mu nie pasuje....(wszystko z menu głównego). Opony miałem zamiar kupić na OPONEO, ale udało mi się dostać w tej samej cenie w Piasecznie, w hurtowni opon GUMART (Słoneczna, zaraz za torami). Na miejscu także wymiana opon, wszystko na fakturkę. Tutaj link do opon:http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/tires/passenger/sport-bluresponse/ Edytowane 1 Maja 2016 przez lukas_cox
Rekomendowane odpowiedzi