a4b5rs4 Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Opublikowano 19 Maja 2016 No wielkie dzieki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
karol190 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 (edytowane) A czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest jakiś odpowietrznik w chłodnicy? Ściągnałem kratkę po lewej stronie stojąc przodem do auta jak wyczytałem w jednym poscie ale nic tam takiego nie znalazłem...chyba, że wygląda jak zwykła śruba których pełno. Hmmm ktoś coś wie? W B5 był odpowietrznik na chłodnicy?? Ja odpowietrzam układ wężem od nagrzewnicy (tym z dziurką). Dzień dobry! Mam podobny objaw. Wywala cały płyn ze zbiornika, odprowadzeniem/odpowietrzeniem zbiornika, przy dużej prędkości ok. ~160 km/h. Co ciekawe to zjawisko występuje jak robi się ciepło, wysokie temperatury. Obawiam się, że to problem z uszczelką głowicy. Dzisiaj zrobiłem następujący test: - rozgrzałem silnik do 90 stopni (sprawdzone za pomocą climatronic na kanale 51) - ruszam z jedynki na prostej drodze, gazuję do 3000 obrotów na minutę - zmieniam bieg na dwójkę, robię to samo co przy jedynce: 3000 i zmiana biegu - chwilkę przejadę na trójce, zatrzymuje się - sprawdzam poziom płynu - poziom płynu się podniósł Powtórzyłem opisany scenariusz raz jeszcze i niestety poziom płynu się podniósł jeszcze wyżej. Następnie okręciłem korek od zbiornika płynu chłodniczego, ale nic nie bulgotało, dopiero jak przygazowałem to pojawiły się bąbelki powietrza. Uszkodzona uszczelka pod głowicą? Karol A próbowałeś podmienić korek od zbiorniczka na jakiś inny? Podmieniłem. Teraz poziom płynu się nie podnosi podczas wspomianego testu. Niestety, ubywa płyn chłodniczy, jeśli jadę 160 km/h, chyba nie tak tragicznie dużo, chociaż jechałem przez chwilę 160km/h. Przy 140 km/h jest ok. Martwi mnie to, że wąż łączący chłodnicę z silnikiem jest bardzo twardy. Dzisiaj zaobserwowałem takie coś: Edytowane 21 Maja 2016 przez karol190
DefSquad Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Nie znam się na silnikach diesla i budowie ich układu chłodzenia...wygląda jakby gdzieś zasysał lewe powietrze i wtłaczał je z powrotem w obieg. Nie czaje. Ja od pół roku miałem problem z układem chłodzenia. Mechanik u którego wszystko robiłem rozkładał ręce a pomogła wymiana korka. Choć sam go wymieniał...cóż metodą prób i błędów doszedłem, że to właśnie on. Kupiłem Febi Bilstein za 36zł i jak ręką odjął. Płynu nie ubywa. Ciśnienie w wężach prawidłowe. No i autko lżej chodzi. Jak się wciśnie pedał w podłogę to znów czuć że żyje a Dodając tylko powiem, że objawy miałem takie że płyn znikał, układ tak jakby zapowietrzony, autko słabsze, ciśnienie w wężach że aż kamień, i po odkręceniu korka na zimnym płyn zasysało do zbiornika. Oto moje byłe problemy oby już nie wróciły...Pozdrawiam
a4b5rs4 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 U mnie tez korek tylko ja kupiłem ori za 9€[emoji1] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DefSquad Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 No 9e to nawet drożej o jakies 4zł a febi to chyba ori...czy nie?
a4b5rs4 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Nie no febi z tego co sie orientuje to czarny jest Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
a4b5rs4 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Hmm audi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk K20 blau tak to sie nazywa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1J0121321B Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DefSquad Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Nie wiem kupiłem ten sam korek co mi w ATU w DE proponowali..mówili, że to oryginał, tyle że musiałbym czekać aż go zamówią bo na stanie nie mieli. Więc prawdopodobnie robi to Febi...nr ten sam mam na opakowaniu...zresztą jeśli korek który miałem wcześniej był zamiennikiem i nie dawał rady to ten, cokolwiek by to nie było spełnia swe zadanie. I o to mi chodziło Nie no febi z tego co sie orientuje to czarny jestWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A czarny masz na myśli kolor czy co?
a4b5rs4 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 I to sie liczy [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zamieściłem zdjecie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DefSquad Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Hehe nie no to jest chyba tylko zdjęcie czarno białe mam ten korek i jest tak samo niebieski jak na zdjęciu powinien być..a Ty jak kupiłeś korek to nie miałeś go w żadnym opakowaniu? Mój był w foli z kodem kres., numerem itp..jak kupiłeś w de to też powinien być producent na opakowaniu...
a4b5rs4 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Opublikowano 24 Maja 2016 Miałem w woreczku z nr i na korku jest znaczek audi i nr ten sam co na ori Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawidepd Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Panowie taki problem mam. Ubywa mi plynu chlodzacego ale raczej bardziej to widze jak wciskam troche w pedal . Tak do 100 raczej nic albo jak ubywa to tak ze nie bardzo to widze. ALe jak wiecej jade jak 100 to widze ze ubywa i widze ze jest mokro pod autem. NIe bardzo moge sprawdzic skad bo mam oslone silnika. NIe mam zadnego podnoisnika zeby ja zdjac. A też tak nie bardzo sprawdze bo olej mi troche tez chlapal bo mialem waz odmy pekniety. . POwiedzcie gdzie najczesciej moze byc problem i co przyobserwowac . Chodzi o ten uciekajacy plyn. Pozdrawiam
a4b5rs4 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Cześć po pierwsze : 1- czy po dłuższym postoju masz ciśnienie w zbiorniku 2- czy płyn chłodniczy jest ciepły po osiagnięciu 90st? 3- po dodaniu gazu płyn bombelkuje lub widać jaki kolwiek ruch w zbiorniczku? 4- czy węże sa twarde i puchną ? 5- pompa wody nie wydaje dziwnych odgłosów? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawidepd Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 1 nigdy nie sprawdzalem ale jak pare godz po stal i chcialem odkrecic na zimnym to bylo troche cisznienie jak odkrecalem byl taki syk. 2 mysle ze nawet goracy a nie cieply 3 Nic nie widac chyba ze jest cos nie badzro widoczne okiem. 4 Nie puchna moim zdaniem cieple sie robia jak sie rozgrzeja . Ktorys jeden robil sie bodajrze twardszy ale musial bym to dokladnie jeszcze sp[rawdzic 5 Nic nie slychac ani na zimnym ani na cieplym. Nie slysze nic dziwnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się