Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu i nowe wartości w kanale 004 bloku silnika A4 b6 1.9 tdi AVB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jestem po wymianie rozrzadu. Mechanik wymienial go metoda z blokadami, jednak ani przed ani po wymianie nie sprawdzał auta programem diagnostycznym. Zrobilem 004 na rozgrzadnym silniku i wyszły mi nst. wartości:

Spec start of inj. -0,0 ATDC

Spec inj duration 6.1 KW

Synchro. angle 2.8 KW

Wszystko wydaje sie byc w normie tak jak producent przewiduje, jednak duzo czytalem o tym, ze synchro powinno byc blisko 0.0 KW. Zauwazylem za po wymianie silnik chodzi duzo ciszej, moze minimalnie gorzej sie wkreca na obroty. Z uruchamianiem tak samo dobrze jak przed wymiana. Przy gaszeniu nie podrzuca silnikiem jak dawniej. Spalanie chwilowe na postoju na vagu 0,8 l/h. Czy zostawic tak jak jest czy cos kombinowac?

Opublikowano

Synchro na 0

Opublikowano (edytowane)

Motor pracuje ciszej bo synchro pociągnięte na +2.8 dasz bliżej 0 lub na minus to będzie głośniej pracował u mnie jest 2.2 i tak zostawiam, z tego co wyczytałem najlepiej dać odrobinę na minus tak -0.6 spotkałem się niedawno z TDI co miał synchro +6.5 i wszystko śmigało od roku bez problemu a motor pracował bardzo miękko.

Edytowane przez Lukasz_200616
Opublikowano

Ok dzięki.

Pojezdzę trochę i zobaczę czy stare ustawienia były lepsze. Zobaczymy jak ze spalaniem będzie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...